Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Een paar algemene dingetjes...]
Een paar algemene dingetjes...
Hey RSR,

Ik heb vandaag voor jullie een paar algemene dingetjes!

Het Clanevent
Laat me beginnen met de clanevents! Omdat we al maanden met een voorstel om de clanevent-data af te wisselen hebben zitten spelen, en deze er nu dan toch eindelijk doorheen is gekomen, presenteer ik jullie met het volgende: Vanaf heden zullen clanevents op drie dagen plaatsvinden. Deze dagen zullen Vrijdag, Zaterdag en Zondag zijn. Op deze manier hoopt het MOLB mensen die per definitie niet op een Zaterdag kunnen, tegemoet te komen.

Dit zal dus inhouden dat we deze data gaan rouleren: Het volgende clanevent is daarmee op een zondag. Dit zal het clanevent zijn wat plaatsvindt op de laatste dag van onze feestweek(de optocht + dropparty @ Party Pete). Het clanevent wat daar vrij snel al op volgt, op een vrijdag, zal plaatsvinden op 17 september, omdat het dan alweer de derde week van de maand is(Dit betekent dus dat de clanevents per dag zullen rouleren, maar we wel op de derde week van de maand blijven zitten; het clanevent volgende maand is dus alweer op een zaterdag). We hopen jullie allen op beide clanevents te zien. De activiteit van het 17 september-clanevent wordt later nog bekend gemaakt.

Een Blad van Herkenning

102

Jullie herinneren je vast nog wel dat de drie-maandelijkse medals destijds zijn afgeschaft, omdat we ze liever uitdeelden wanneer wij het een geschikt moment vonden. Er is besloten dat nu zo'n geschikt moment was voor iemand die een Blad van Herkenning verdiende!

Gefeliciteerd, Demon Poonah, met je nieuwe medal!

Deel 3 van de spectaculaire Survival-finale!

Nadat Hendrik73 ronde #1 won, en Thojohn22 terugkwam in ronde #2, is het morgen alweer tijd voor deel 3 van de vijf-delige Survivalfinale. Dit is het tweede en laatste deel waarbij toeschouwers aanwezig mogen zijn, en jullie zijn dan ook van harte uitgenodigd om op donderdag 2 september om 20:00 naar #rsr te komen, en te zien hoe Thojohn22 en Hendrik73 afgaan als een gieter! Komt allen!

Penguins-sticky en Effigy-sticky

Zoals sommigen van jullie misschien al is opgevallen, heeft RSR een Effigy-sticky waarbij je hulp kunt vragen, en hulp kunt aanbieden, met betrekking tot de Ancient Effigies. Dit topic zal jullie hopelijk helpen met jullie effigies. Bedenk wel, hoe meer posters, hoe eenvoudiger het zal worden om een effigy op te lossen of om experience te krijgen van een effigy!

Ook heeft RSR sinds een paar weken een Penguins en Circus topic! Op dit topic kun je de spawn-locaties van de penguins vinden, waar Team Penguin van World60Pengs(Met hulp van andere penguinorganisaties) deze penguins gewoonlijk in world 60 trapt, en andere leuke dingetjes vinden! Ook staat hier de locatie van het circus van deze week. We hopen dat je wat aan dit topic hebt.

Dat waren denk ik wel mijn mededelingen voor nu, er komen nog meer dingen, maar dat zal moeten wachten tot een andere nieuwspost!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 1-9-2010 20:13
Antwoorden:
Demon Poonah

Rune Member (6.9)

Yaay Plaatje,

Men blad van herkenning Plaatje,
Naja, ik ga toch nog steeds men 100% blijven houden hoor Plaatje

Greetz Fred
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-9-2010 21:31
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Gratz Demon! Je hebt het zeker weten verdient Plaatje

De rest boeit me niet echt Plaatje
Aangezien events 7 van de 10 keer op tijden zijn dat ik toch op werk ben, 1 van de 10 keer buiten van, 1 van de 10 keer geen zin heb.
Surival gedoe, wel vaker gezien maar geen idee wat het nou is Plaatje
Penguins altijd voor mij in world60 makkelijk zat en Effi vind ik zelf niet doe zowat geen slayer meer. Circus boeit me al helemaal geen zak.
Maar dat wilt zeker niet zeggen dat ik dit waardeloos ofzo vind aangezien genoeg mensen er wel wat meekunnen dus Good Job Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
2-9-2010 00:52
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Demon Poonah zei: Yaay Plaatje,

Greetz Fred
Verdraaid. Onze valstrik om je actiefheid te laten zakken en Cat weer op 1 te krijgen is dus mislukt Plaatje
Toch nog gratz enzo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
2-9-2010 01:22
Dark Nike7

Gewist lid

Hehe Plaatje kun je eindelijk stoppen met whinen over je bladje fred ^^.

Gratz en nu hopen dat je die 100% volhoud hé Plaatje.

De effigie sticky vind ik wel goed maar pengs was er toch al of niet? Plaatje
2-9-2010 07:18
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Demon Poonah zei: Yaay Plaatje,

Greetz Fred
Zeker verdiend die medal! Gratz!!

Goed idee om clanevents op verschillende dagen door te laten gaan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-9-2010 16:11
Sinaskiller

Rune Member (6.9)

haha zeker goed verdientPlaatje veel plezier er mee 100% activty go go goPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-9-2010 21:38
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Dark Nike7 zei: Hehe Plaatje kun je eindelijk stoppen met whinen over je bladje fred ^^.

Gratz en nu hopen dat je die 100% volhoud hé Plaatje.

Je zult zien, nu gaat ie zeuren dat ie een blaadje heeft maar geen flamePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-9-2010 14:10
Bv202

Inactief

Gratz met je medal Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-9-2010 00:26
Antwoord 1-8 van 8 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.