Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Vragen] -> [Runescape Interface layout]
Runescape Interface layout
Beste leden,

Sinds vandaag mag ik me ook een clanlid noemen. Echter heb ik een vraagje aan de veteranen in de Runescape wereld.
Na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben is het scherm toch wel flink veranderd. Echter... hoe hebben jullie dit precies staan?

Je kan vanalles naar links/rechts/onder/boven verplaatsen. Maar hoe is jullie indeling in-game. Daar ben ik eigenlijk toch wel een beetje benieuwd naar. Misschien is het handig als je hier een screenshot plaatst van je gamescherm.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door OxigeonInactief op 15-1-2018 15:30
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

Hey Oxigeon,

Welkom bij RSR! Ik heb even een screenshot van mijn huidige layout gemaakt. 
Plaatje
Onderaan heb ik links mijn chats en sociale dingen, in het midden mijn skills en een paar andere kleine interfaces (ik vind friend list / friendchat / clanchat niet handig om breed te hebben), en rechts mijn inventory, equip en een paar andere nuttige interfaces. Boven mijn chats zit mijn main actionbar. Ik heb 1 melee actionbar, 1 magic actionbar, 1 ranged actionbar, 1 runecrafting actionbar (pouches erop en een paar nuttige teleports) en een misc / skilling actionbar. Ik heb ook nog een zesde actionbar los staan waar wat nuttige teleports, prayers en abilities staan. Magic abilities heb ik los getrokken van het blok rechtsonder, meestal staan de teleports open. 

Daarboven staat mijn slayercounter, en minimap. Mijn minimap is vrij langwerpig, dat vind ik prettig voor tijdens clues, als ik flinke stukken moet lopen dan kan ik alvast een behoorlijk stuk vooruit aanklikken. Aan de linkerkant staat het "ribbon" - gewoon omdat die ergens moet, en daaronder staan mijn private chats. En daarmee zijn we rond!

Experimenteer vooral een beetje met wat je zelf prettig vindt. Misschien heb je wel een groter of kleiner scherm beschikbaar dus wil je dingen net wat anders zetten. Ik heb naast RuneScape ook nog een paar andere dingen open staan op een niet al te groot scherm, dus vandaar dat mijn interface wat klein en cluttered is. 

Succes Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-1-2018 21:26
Deemril

Inactief

Als ik full screen speel (vnl. enkel bij bossing):

Maar meestel doe ik maar halfscherm:

Sig