Zoek in het forum!
Exit RA.
Ja, na lange jaren, vele successen, vele verliezen, vele ups, vele downs, is RA uiteindelijk toegekomen aan dit moment.

RA is hierbij officieel dood verklaard, en zal dat ook blijven.

De redenen voor de close variëren; maar ik moet toch wel toegeven dat de afwezigheid van een pk-trip voor 3 maand, en de afwezigheid van een fatsoenlijke pk-trip voor een half jaar toch wel zwaar weegt.

Ik kijk terug naar mooie tijden. Mindere tijden. Goede tijden. Slechte tijden. Goede trips, slechte trips. Goede pk-leaders, slechte pk-leaders, en naar RA in zijn geheel.

Laten we zeggen dat RA een ervaring op zich was, en als zowel eerste als laatste RA-lid heb ik de gehele geschiedenis van RA mee mogen maken. Een geschiedenis die helaas het laatste jaar ontbreekt, omdat deze geschiedenis amper bestond.

Ik vermoed dat alle leaders, van oudsten tot nieuwsten, Bamberg88, Silvfo, Koop723, Ijmuide 222, Ck Bond, Halve_gek1; alle eer verdienen die ze kunnen krijgen. Ieder heeft zijn best gedaan voor RA, net als alle leden natuurlijk. Ik kan de naam Pk-Jos niet ongenoemd laten, want ook hij is als eeuwige sub vanaf een begin ergens in RaR tot een einde in RA bij de club gebleven. Vele namen zijn genoemd. Vele namen zijn ongenoemd. Allemaal verdienen ze even veel respect en dank voor hun inzet. Zo heb ik mensen zoals William(ThexCamelot) meer inzet zien tonen dan wie dan ook.

Ik wil allen bedanken, en vraag allen het te accepteren, alsjeblieft, iedereen, en wil jullie een prettige toekomst nog toewensen.

Good bye RA: Good. Bye,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 4-5-2008 21:19
Antwoorden:
Thexcamelot

Inactief

Nou, Ik moet zeggen dat het erg Jammer is. De echte redenen zijn niet genoemd, het genoemde zijn echter gevolgen. maarja, Ra heeft een mooi Verleden gehad. en was ook zeker niet dood de laatste maanden maar inactief (hoe zou dat nu komen :$) Anyway, ik heb lang in Ra mogen zitten en ook best lang Ra mogen helpen en ondersteunen als general. En dat vond ik erg mooi. ik heb ook veel mooie trips gezien. en die onthoud ik beter dan de slechtere trips. ondanks alles is Ra altijd een honour clan gebleven. Als we dik in de minderheid waren gewoon vechten. Maarja aan alles komt een einde is het niet de Wildy, Of is het niet Dat je gewoon iedereen aan kan vallen waar je maar wilt (rsc) dan is het wel bounty-hunter. En runescape zelf. Maar ik vind ook dat iedereen die zich ooit in heeft gezet voor Ra respect verdiend. of het nu voor 2 dagen was of voor 3 jaar. Maar niet alleen deze mensen. ook de leden, we hebben heel veel trouwe leden gehad. die lang zijn gebleven. of periodes Goed met Ra mee deden. Ra heeft voorlopig geen toekomst en dat moet je inzien, Maar wie weet komt het ooit terug.

Ontopic Plaatje Goodbye Ra HAHAHA
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
5-5-2008 11:02
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

voor veel clans was RA al dood 1-1.5 jaar geleden.
laatste war van RA was in oud wildy. en dat was nogeneens een officiele war maar een run in (alles toegestaan)
RA heeft nooit gebloeid omdat clans teveel moeite meosten doen om een fatsoenlijke war te regelen want kwam door:
moelijk berijkbare staf leden voor andere clans.
geen eigen forum om op te declaren.
beste tijd van RA was toen in het begin een halfjaar odner leiding van bamberg.
R.I.P RA

gaat er msischien iemand nog een memorial movie maken?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
5-5-2008 11:30
Sharonf

Inactief

Net nu ik level 85 heb bereikt *voelt zich gekwets. Ach, het moest er ooit van komen. Trouwens die memorial movie vind ik wel een goed idee.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
5-5-2008 11:34
Paulus55

Rune Member (6.9)

We zullen haar nooit vergeten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-5-2008 11:53
f

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei: JOIN RE
Wat doet RE nog? Met een team in BH?

Video is inderdaad goed idee. ^^
5-5-2008 13:01
Han Slo

Gewist lid

jmmr man
5-5-2008 15:46
Sir Mvl

Inactief

Eindelijk :-)

quote:
Red Jannix zei: Wat doet RE nog? Met een team in BH?

Video is inderdaad goed idee. ^^

~4 Clanwars per week
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-5-2008 16:19
Just Ne Pker

Leader (9)

Het zat er al een hele tijd aan te komen en nu is het dus officieel. RIP Ra! Mooie speech ook Arnoud Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
5-5-2008 16:31
Nighthell14

Inactief

Ik vind het wel jammer dat het zo moet eindigen en niet dat we gestopt zijn op het hoogtepunt van RA (Welk hoogtepunt hoor ik sommigen al denken? Plaatje).

Ik heb er mn plezier ook wel mee gehad, ben niet echt vaak geweest maar toch de keren dat ik er was, was het prima Plaatje.

Bedankt iedereen die zich in heeft gezet voor RA!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-5-2008 17:47
Otherwise777

Inactief

quote:
Red Jannix zei: Wat doet RE nog? Met een team in BH?

Video is inderdaad goed idee. ^^


Nah met team in clan wars, maar ak owned re atm dik ;p
En het is een nederlandse clan ^^ (ak dan)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
5-5-2008 18:29
Necaris1

Gewist lid

Vaarwel RA, ik ben al sinds begin augustus er niet meer bij, maar de tijd dat er ik wel inzat was wel tof.
5-5-2008 18:38
Tam Snow

Gewist lid

Wel jammer, zat er wel al een lange tijd aan te komen. RA was ook al een beetje dood, maar nu officieel. Wel jammer om het te zien natuurlijk. Wel leuk dat Folkie nu waarschijnlijk RE joint :$
5-5-2008 23:26
Ijmuide 222

Inactief

Jammer, maar ik zag het aankomen. Ik heb mooie tijden met RA meegemaakt.

Moeilijke tijden waren er ook, maar uiteindelijk werd RA vermoord doordat de Wilderniss werd weggehaald. Daarna bloedde RA langzaam maar zeker dood.

Maar in het lijstje van geweldige Leaders mag Kingofrune15 zeker niet ontbreken, hij had ook heel veel goeds voor RA gedaan. En DBHooligan schijnt ook heel goed te zijn geweest.

Het was een gezellige tijd, maar alle goede dingen komen tot een eind. Ik ben blij dat ik met dit nieuwsbericht in de RA-geschiedenis ben vereeuwigd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-5-2008 23:59
Ewout

Inactief

Spijtig, ik heb nog maar 2 trips meegedaan en dat was dan nog als clanfriend Plaatje
Rest in Plaatje RA, laten we hopen dat je niet gehekeld zult worden...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2008 17:17
Y You Run

Gewist lid

Jammer dat ra nu officieel dood is... ben maar een paar keer meegeweest, 7xPlaatje Wilde gister net weer opnieuw joinen, omdat pureclan dood is en toen merkte ik het pas lol..

R.I.P RA!
7-5-2008 20:40
Antwoord 16-30 van 32 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 2

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.