Zoek in het forum!
Vogels
Vogels

Het zijn sombere tijden voor onze trouwe 2 voeters. In geen enkel land zijn ze nog welkom. Daarom trekken ze maar vrolijk door om toch nog ergens vriendjes te krijgen. Helaas is het enigste cadeau wat ze kunnen krijgen een schot hagel. Natuurlijk vinden ze dat niet prettig, maar daarom heten ze ook trekvogels. Als je het over trekvogels hebt moet je meteen aan een bekend RSR lid denken. Deze zocht zijn heil eerder in een donker hoekje dan hoog in de wolken.

Het grote probleem van vogels is dat er veel domme vogels tussen zitten. Dat deze vogels dan ook allemaal in Nederland vertoeven is het dieptepunt. Enigste wat ze kunnen is een dom ei leggen en deze warm proberen te houden.
Dus het komt erop neer dat ze even moet persen, erop moeten gaan zitten en wanneer ze gekietel voelen in hun achterste er zo snel mogelijk af moeten!
Hoe makkelijk kan je leven zijn, want dit is het enigste wat ze kunnen. Wat het helemaal erg maakt is het beestje wat er uitkomt. Dat is een dom kuiken wat alleen zich kan laten verzuipen, omdat het niet snapt dat een drinkbakje van een hond niet bedoeld is om in te duiken!

En wat verzint het Nederlandse volk. Laten we een dag verzinnen waarbij we eren dat deze vogel zijn verschrikkelijk best doet. Ieder jaar krijgt deze rot vogel dus eer, omdat hij 24 uur op een dom ei zit te zitten. Je kan het gewoon bijna niet geloven. Nu denk je ook meteen, hoe krijgt zo`n vogel het voormekaar om deze eieren te verkleuren. Daar is maar 1 simpele reden voor. Een slapende kip is tijden het broeden zo hard in zijn achterste geraakt door een nietsvermoedend kuiketje dat hij 12 kleuren begon te schijten. Dit zijn nu paaseieren!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 25-10-2005 01:24
Antwoorden:
Jules

Inactief

Valt nog mee dat je er geen rukselvogels van maakt voor de verduidelijking Plaatje. Echt, gewoon, masterlijke humor. Zo droog en toch zo leuk. Nooit geweten dat je zo geinteresseerd was in dit soort dingen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-10-2005 16:44
Eric Smeets

Gewist lid

Als je het over trekvogels hebt moet je meteen aan een bekend RSR lid denken. Deze zocht zijn heil eerder in een donker hoekje dan hoog in de wolken.


wie bedoel je daar mee? bartho?
25-10-2005 16:46
Priamus

Gewist lid

De associatie met Bartho is goed gevonden. Plaatje

Volgens mij ben je stiekem een beetje verliefd op hem, dat je het zo vaak over hem hebt. Plaatje

Mijn hart brand van smachtend verlangen naar je volgende verhaal.

25-10-2005 16:52
Happyland 31

Gewist lid

Helaas is het enigste cadeau wat ze kunnen krijgen een schot hagel

Logisch he met de vogelpestPlaatje
25-10-2005 20:34
Tisiptgemak

Inactief

hmpf mja , euhm 1 woord= tja
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
25-10-2005 22:10
Don_8224

Gewist lid

mooi ik moest er weer om lachen Plaatje
26-10-2005 00:29
Djerun Xvii

Inactief

Nee, verzin dan iets om in een keer van al die vogels af te komen. Oh wacht, dat hebben ze al gedaan. En ze hebben het de vogelgriep genoemd. Eindelijk hebben ze een goede manier gevonden om van al het pluimvee af te komen als er weer eens een overschot is... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-10-2005 23:08
Ctk Mastah

Gewist lid

Totaal nutteloze onzin, om het Nederlandse volk mee te vermaken, maar gelukkig was deze totaal nutteloze onzin toch wel te pruimen deze keer, om niet te zeggen hilarisch.

Vandaag nog 1 Plaatje
27-10-2005 08:44
Flashfire26

Gewist lid

hij is wle grappig vind ik Plaatje
28-10-2005 16:54
Poenix Horse

Gewist lid

yep supa laggu.. hoe verzin je het Plaatje nou jah w8 tot de volgendePlaatje
30-10-2005 15:34
Nickalicious

Gewist lid

Ik vond deze zeer informatief!Plaatje
31-10-2005 07:34
Mrkuolematon

Gewist lid

lol nice gemmaakt drass ik weet bij god niet hoe je erbij komt Plaatje
31-10-2005 07:52
Xxkilburnxx

Gewist lid

leuk verhall hoor
lolz
2-11-2005 11:09
Rutgerino

Inactief

minder leuk dan je andere, maar nog steeds leuk.
bijvoorbeeld: neem een duif.
een duif vindt het prachtig om als hij aan de linkerkant van je voorwiel/auto zit, opzij te gaan.
hij Plaatjet echter wel voor langs, zodat je nog steeds als de *** kan remmen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-11-2005 15:27
Lizardworier

Gewist lid

Hoe kan een kip ooit in kleuren scheiten?
12-11-2005 17:10
Antwoord 16-30 van 34 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 4

Reageren:

Gasten mogen niet posten!