tuig. Standje 69 er weer bij en
d richting Amsterdam. Snel nog wat eten naar binnen schuiven en landen op het mooie Schiphol. Aangekomen was het maar 1 C en sneeuwde het zelfs. Nouja dan weet je in ieder geval dat je weer in Nederland bent. Welkom thuis en tot de volgende reis dan maar!
I just love the issues of love.|
Den_temmy Gewist lid | mooi intressante reis28-12-2006 20:41 | ||
|
Jules Inactief | Zozo, jij geniet behoorlijk van je vakanties of niet soms .![]() 28-12-2006 20:51 | ||
|
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote: Heel subtiel ![]() I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. ![]() 28-12-2006 21:57 | ||
|
Nilfalath22 Gewist lid | nice, ik weet waar ik al zeker niet naartoe ga op vakantie ![]() 31-12-2006 10:10 | ||
Pttim
Moderator (7) | Hai Josty, Lees nu pas je verhaal over Zuid Afrika. (Was toen je het postte ook even geen lid van RSR). Het valt me op dat je verhaal niet erg positief is. En eigenlijk kan ik me het wel een klein beetje voorstellen als ik zo lees wat je hebt gedaan. En waar je bent geweest. Ik ben zelf in 2004 3 weken door Zuid Afrika gereisd. Van Johannesburg naar het oosten (Krugerpark), via Swaziland langs de kust naar Durban. Van daar het binnenland in om via het Drakensgebergte in Leshoto te komen. Daarna via Port Elisabeth langs de kust naar Kaapstad. Ik herken je verhaal over criminaliteit in Kaapstad. Dat is een probleem in alle grote staden daar. Maar in de andere gebieden in Zuid Afrika heb je daar echt amper last van. En bovendien is het land zeer afwisselend: bergen, (semi-)woestijn, stranden, savannes... Ik kwam vooral voor de natuur en de dieren die leven in Zuid Afrika, maar tradities, leefwijze van de mensen en de contacten die ik overal had de plaatstelijke bewoners (ook de arme (zwarte) bevolking) maken dat ik graag een keer terug zou gaan. Voor het wild kan je waarschijnlijk beter naar Kenia/Tanzania, hoewel de factor geluk natuurlijk ook een grote rol speelt. Maar het land en de mensen hebben ervoor gezorgd dat ik zeker nog een keer terug ga! Jammer dus dat je alleen het gebied rond Kaapstad hebt gezien. Persoonlijk vond ik dat het minst leuke stuk van mijn reis. Groeten Pttim 6-5-2007 13:58 | ||
|
Pieterjan29 Rune Member (6.9) | quote: wie niet tzou toch zonden zijn 6-5-2007 17:57 | ||
Drass
Rune Member (6.9) | quote: Hehe ff ter info, dat verhaal is van mij maar door Sk1ller gepost ![]() Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 17-5-2007 23:38 | ||
|
Xxxave Gewist lid | Wij Belgen en Nederlanders (West-Europeanen) mogen toch van geluk spreken als we de armoede in het buitenland zien! Ohja en on-topic: blijkbaar heb je een prachtige reis gehad ![]() 18-5-2007 23:03 |