Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Ook niet alles]
Ook niet alles



Op een gegeven moment is het zover. De euro’s zijn op de bankrekening gezet en het handelen kan van start gaan. Na wat wikken en wegen gaan de eerste optie orders de deur uit. Natuurlijk heb je een passende strategie ontwikkeld die ervoor zorgt dat we binnen no-time rendement zullen behalen. Af en toe een schoonheids foutje, maar dat kan gebeuren toch? Na 3 weken staat het FSM Fonds op een “keurige†-14% rendement. Onze 3 fondsen draaien gemiddeld -18% en het vertrouwen in een goede afloop is geslonken tot het Titanic dieptepunt. Vertwijfelt kijken we elkaar aan of we wel de juiste weg zijn ingeslagen. Het was vooral de bedoeling om dit project als een leerproces te zien natuurlijk, maar om nu over een jaar de gehele schuld uit eigen zak terug te betalen is natuurlijk ook niet alles.

Vol vertrouwen starten we daarom een nieuwe strategie. De opties laten we vanaf nu achter ons en we zijn overgestapt op de turbo strategie. In onze ogen veiliger, omdat we nu niet s’nachts ons geld door het putje zien stromen. Dit scheelt tevens wat nachtrust, want om nu elke dag tot 02.00 wakker te blijven om te kijken of de Japanse beurs wel goed van start zal gaan, is ook niet alles. Mede door deze nieuwe strategie zijn we hard op weg om ons negatief rendement weg te poetsen tot een positief rendement. In een maand tijd zijn we van -18% tot een toch keurige -5% gekomen. Dit wil natuurlijk nog niet zeggen dat we onze doelstelling bereikt hebben. We gaan voor de +10% en eigenlijk willen we u als participant meer aanbieden. Of dit gaat lukken? Bedenk maar zo, wanneer u rustig op één oor ligt is het team van het FSM Fonds geld aan het verdienen voor u.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 17-5-2008 17:43
Antwoorden:
Nollie28

Operator (8)

Lekker bezig bart, now go and make me some profit Plaatje.
Ook leuk btw dat je weer een collumn maakt, is al weer een tijdje geleden sinds de laatste.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2008 00:30
Wismerhill99

Inactief

Alle Colums aant inhalen van toen ik weg was, denk dat ik er ben
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2008 11:39
Tisiptgemak

Inactief

Deze column heeft veel mee van een advertentie :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
28-5-2008 12:15
Folkie5

Gewist lid

En, zitten we al in de plus?Plaatje
28-5-2008 15:17
Nouno2

Inactief

quote:
Tisiptgemak zei: Deze column heeft veel mee van een advertentie :$


zoiets jaPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
17-6-2008 16:10
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!