Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Games] -> [Console accounts]
Console accounts
Een soort van Xfire/Steam accounts, maar dan voor de consoles.


(Op alfabet)

Playstation 3

Halve_Gek1 -> durexkonijn
Jamesdebeer -> mooiboy013
Mega Gast2 -> Xyzoron
Metalvinny12 -> dominating
Mitch Puls -> MitchellPuls
Nighthell14 -> The_Methadon
Oguussie -> Guussieboy
Swords1989 -> WoussieF
T0tal King -> Sm1t0v1c


Xbox 360

Deruit -> Killer Kenny NL
Emavg -> Emavg
Emi3l -> Emiel 1337
Fireboll33 -> Sergeant Dree
The Fuzzyboy -> Somers ni
HabboDiploma -> RamsterNL
Habbostery -> Waterbuffel NL
Masterlex1 -> Deathly Gaze
Mistragn3r -> tStar14
Pure Evil -> Evilactivity NL
Robot_Schaap -> N1kola
Scizor20 -> Madara94
Siam JR -> XMathii
Stanley -> RootGibber
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door StanleyRune Member (6.9) op 23-8-2008 17:21
Antwoorden:
Masterlex1

Inactief

Heb al een tijdje geen live meer Plaatje heb nu voor de kerstvakantie een noobaccount aangemaakt Plaatje hij heet: Meet zeh noob
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-12-2008 21:18
Habbodiploma

Gewist lid

Xbox 360 : RamsterNL

Plaatje
23-12-2008 17:10
God Of Brb

Gewist lid

xbox 360 Plaatjeomers ni

das een stuk van me naam =P
2-1-2009 23:11
Arjan

Gewist lid

ik ben nu trouwens xyzoron, vond het niet leuk dat ik mn broers naam moest gebruiken
2-1-2009 23:52
Fireboll33

Gewist lid

xbox 360 ofcourse Plaatje
gamertag: sergeant dree
5-1-2009 18:57
Scizor20

Inactief

Stanley, post mij ook op je topic Plaatje

Xbox 360 met de volgende games waarvan ik meestal op live speel:

Fifa 09 (vaak)
Halo 3 (soms)
Gears of War (soms)

Xbox live account: Madara94
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-1-2009 19:47
Emavg

Inactief

Ohja, Heb nieuwe XBOX LIVE account!

3x raden hoe die heet xD

E... Em... Emaa.. Emavg!!!! Goedzo

Cod5, GHWT Fallout 3 and veel meer xD
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2009 14:16
Habbostery

Inactief

sta ik er na 1.5 jaar nog niet eens tussen Plaatje

habbostery -> Waterbuffel NL

Plaatje love the name

ps: de naam van deruit staat er ook niet goed. Dat moet Killer Kenny135 zijn...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2009 15:40
Jamesdebeer

Inactief

haal me hier af!
heb me wii verkocht Plaatje.
wss binnekort een ps3+killzone2 halenPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 18:59
Habbostery

Inactief

@james: pffffrrrrt, ps3 Plaatje Dat is nog eens een slechte verkoop die je hebt gedaan... Op killzone 2 na, heb je geen reet te doen XD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 22:26
Siam Jr

Gewist lid

XBOX360 - xMathii

Gears Of War2
Fifa 09

Mijn favo games die ik meest speel
20-2-2009 21:27
Jamesdebeer

Inactief

quote:
Habbostery zei: @james: pffffrrrrt, ps3 Plaatje Dat is nog eens een slechte verkoop die je hebt gedaan... Op killzone 2 na, heb je geen reet te doen XD


ook even beginnen dan maar.....

-uncharted: Drake`s fortune
-uncharted: Drake`s fortune 2 (komt dit jaar)
-ratchet & clank
-prototype
-call of duty 4/5
-call of duty modern warfare(6)(ook dit jaar)
-natuurlijk GOD OF WAR 3!Plaatje
kan nog wel even door gaan als je wilt?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-2-2009 00:03
Habbostery

Inactief

@jamesdebeer;
pakken we eerst alles wat al uit is, want de rest heb je dus (nog) niks aan, en pak ik weg wat de 360 nog niet heeft (die spellen maken namelijk geen verschil of je de 360 of ps3 zou halen):
-uncharted: Drake`s fortune
-ratchet & clank
-prototype

Dan houd je er dus 3 over.
Komt de 360 list Plaatje en ik laat expres de games achterwege die de ps3 ook heeft (dus gta 4 ook weg)

- Gears of war 1
- Gears of war 2
- Halo 3
- Left 4 Dead
- Fable 2
- Dead Rising (zelfs de wii krijgt hem... en ps3 niet XD )
- Megaman 9 (super goed spel, maar arcade... goed, deze wordt uitgesloten)


Dan pakken we de spellen die verschillende ratings krijgen:

- Fallout 3 is ook een fantastisch spel, maar hij krijgt een lagere rating op de ps3, dan op de 360 en pc Plaatje Dit geldt ook voor Oblivion: Elder Scrolls en The orange box.

Besides, de ps3 komt 2-3 jaar nadat een spel al uit is op een andere console er een keer mee aanzetten op zijn console Plaatje Alhoewel ik wel moet toegeven dat ik Drake`s Fortune en God of War 3 wel zou willen doen, heeft de 360 toch duidelijk meer titels die ik liever zou doen Plaatje

Enne, die Call of duty krijgen wij ook. Net als Resident evil 5, waar ik nu nog met smart op wacht Plaatje

Op msn zojuist aan 9 vrienden (waarvan 2 amerikanen XD ) gevraagd, die een 360 hebben gehad en een ps3 hebben gehad, welke ze beter vonden. Hieruit vonden 8 mensen de 360 leuker, vanwege de grotere hoeveelheid grote titels en meer online fun dan op de ps3. Ook vonden 2 hier van dat de Achievements op de 360 veel meer aanspoorden dan de `challenges` op de ps3. De anderen boeiden dat niet zo veel. Zie het als een soort ênquete Plaatje Ja, ik heb eerlijk gedaan en niet mensen weggehaald die de ps3 beter vonden. Ik wil gewoon op een eerlijke manier aantonen dat op dit moment de ps3 nog steeds wat in te halen heeft Plaatje

4 van de 9 denken overigens dat over een jaar of 2, dat dan de ps3 de xbox 360 wél inhaalt.

Als je verder erop in wilt gaan, pm me dan want anders worden er mensen boos omdat ik zo veel offtopic ga XD Maar onthoud: je verliest toch Plaatje

Noem me een 360-fanboy wat je wilt, maar ik vind alle consoles goed (wat me van de fanboy status afhaalt, fanboy = alleen datgene wat hij mooi vind is super). De ps3 sucks gewoon, en heeft flink wat in te halen, imo.






Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-2-2009 00:59
Stanley

Rune Member (6.9)

Joehoe, xbox 360 en ps 3 fanboy, dit is een CONSOLE ACCOUNT topic en geen XBOX 360 IS BETER@@@@ PS 3 IS BETER@@@@ topic.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-2-2009 07:49
Jamesdebeer

Inactief

EDIT!: Psn: mooiboy013 (voel je vrij mij te adden)

quote:
Habbostery zei: @jamesdebeer;
pakken we eerst alles wat al uit is, want de rest heb je dus (nog) niks aan, en pak ik weg wat de 360 nog niet heeft (die spellen maken namelijk geen verschil of je de 360 of ps3 zou halen):
-uncharted: Drake`s fortune
-ratchet & clank
-prototype

Dan houd je er dus 3 over.
Komt de 360 list Plaatje en ik laat expres de games achterwege die de ps3 ook heeft (dus gta 4 ook weg)

- Gears of war 1
- Gears of war 2
- Halo 3
- Left 4 Dead
- Fable 2
- Dead Rising (zelfs de wii krijgt hem... en ps3 niet XD )
- Megaman 9 (super goed spel, maar arcade... goed, deze wordt uitgesloten)


Dan pakken we de spellen die verschillende ratings krijgen:

- Fallout 3 is ook een fantastisch spel, maar hij krijgt een lagere rating op de ps3, dan op de 360 en pc Plaatje Dit geldt ook voor Oblivion: Elder Scrolls en The orange box.

Besides, de ps3 komt 2-3 jaar nadat een spel al uit is op een andere console er een keer mee aanzetten op zijn console Plaatje Alhoewel ik wel moet toegeven dat ik Drake`s Fortune en God of War 3 wel zou willen doen, heeft de 360 toch duidelijk meer titels die ik liever zou doen Plaatje

Enne, die Call of duty krijgen wij ook. Net als Resident evil 5, waar ik nu nog met smart op wacht Plaatje

Op msn zojuist aan 9 vrienden (waarvan 2 amerikanen XD ) gevraagd, die een 360 hebben gehad en een ps3 hebben gehad, welke ze beter vonden. Hieruit vonden 8 mensen de 360 leuker, vanwege de grotere hoeveelheid grote titels en meer online fun dan op de ps3. Ook vonden 2 hier van dat de Achievements op de 360 veel meer aanspoorden dan de `challenges` op de ps3. De anderen boeiden dat niet zo veel. Zie het als een soort ênquete Plaatje Ja, ik heb eerlijk gedaan en niet mensen weggehaald die de ps3 beter vonden. Ik wil gewoon op een eerlijke manier aantonen dat op dit moment de ps3 nog steeds wat in te halen heeft Plaatje

4 van de 9 denken overigens dat over een jaar of 2, dat dan de ps3 de xbox 360 wél inhaalt.

Als je verder erop in wilt gaan, pm me dan want anders worden er mensen boos omdat ik zo veel offtopic ga XD Maar onthoud: je verliest toch Plaatje

Noem me een 360-fanboy wat je wilt, maar ik vind alle consoles goed (wat me van de fanboy status afhaalt, fanboy = alleen datgene wat hij mooi vind is super). De ps3 sucks gewoon, en heeft flink wat in te halen, imo.

--------------------------------------------------

@stanley
haal me wii friendcode weg die heb ik sold.

@habboster
ik noemde ook niet alle exclusive`s van de ps3 op.
maar ok ik geef toe xbox 360 is `nu` op bepaalde punten beter. like online-funcite,meer exclusive`s.Maar welke console is all bijna 3/4 jaar uit:xbox360 right? Logisch dat ze nu dan op bepaalde punten beter zijn.
maar de ps3 zal dat ook allemaal wel krijgenPlaatje
achja ieder zijn smaak ehPlaatje
but blue-ray films zijn ook wel vet :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-2-2009 08:45
Antwoord 16-30 van 59 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Gasten mogen niet posten!