Mrkuolematon Gewist lid | Ik blijf erbij dat firefox het beste is ![]() ![]() 18-10-2007 12:03 | ||
Knuffelboom Gewist lid | Lol @ (microsoft), (microsoft) ![]() Wat ik zelf ook nog een groot voordeel vind aan Firefox maar wat niet genoemt is, is de `Sleutel woord voor deze zoekopdracht toevoegen...` optie. Verder.. Goeie uitleg ![]() 18-10-2007 14:28 | ||
MacGyver![]() Retired Leader (R) | Ik ben niet bekend met die functie, verklaar je nader? ![]() ![]() ![]() 18-10-2007 15:50 | ||
Knuffelboom Gewist lid | Nou ikzelf vind het een heel handige functie voor bijvoorbeeld zoekmachines of lookup`s. Neem nou als voorbeeld Youtube, een beetje Youtuber kijkt daar dagelijks. Maar als je snel even een filmpje wilt bekijken is het makkelijker als je direct in je locatiebalk het zoekwoord kan tikken zonder eerst naar Youtube.com te gaan. Dit kan door op de Youtube.com site, rechtermuisknop op het vakje waar je de zoekwoorden in in moet typen, dan klik je op `Sleutelwoord voor deze zoekopdracht toevoegen..`. Daar tik je een naam voor de zoekopdracht in, deze is niet belangrijk, wel is de keyletter belangrijk die je eronder moet typen. Ik had voor Youtube gekozen voor een y. Als je nu filmpjes wilt kijken kun je boven in locatie balk intikken; y -zoekwoorden-. De zoekopdrachten zullen nu als bladwijzers onder `Bladwijzers` komen te staan. [ qd2sg8HZJcw
Misschien een betere guide, met nog wat leuke links.[/edit]18-10-2007 16:57 | ||
Bv202 Inactief | Pol, meen je nou echt dat er hier mensen zijn die niet weten dat IE suckt en FF gewoon ownt? ![]() Nou ja, ik vind FF ook gewoon veel makkelijker en sneller werken dan Opera, laat staan IE. 18-10-2007 17:09 | ||
Just Ne Pker![]() Leader (9) | Zeer mooie uiteenzetting dat FireFox inderdaad wel owned! De extensies doen het hem inderdaad ![]() Ingame aanspreekbaar als Findolfin ![]() Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 19-10-2007 16:26 | ||
Flippo28 Gewist lid | ik heb net firefox, en als het allenmaal beter is zal ik die gaan gebruiken. zou alleen iemand me kunnen vertellen wat erg handige extensies zijn, waar ik ze kan downloaden, hoe ik ze in firefox zet. 19-10-2007 16:53 | ||
Ewout![]() Inactief | ![]() 19-10-2007 16:59 | ||
H0tmarijke![]() Adam Member (5.8) | quote: [https://addons.mozilla.org/nl/firefox/browse/type:1] Welke je downloadt hangt af van welke functies je wilt. Keuze zat zou ik zo zeggen ![]() ![]() 19-10-2007 18:10 | ||
Thulinma![]() Retired Sub-Leader (R) | Opera is inderdaad erg lightweight, maar heeft wel een *** implementatie van JavaScript/CSS. De meeste sites zijn er niet goed op te gebruiken. (Tenminste... 7-10 jaar geleden niet... wellicht is dat inmiddels anders?) Vergeet trouwens Konqueror niet (een edit van Safari is dat geloof ik?), wat bij KDE zit meegeleverd. En hoe zit t met Netscape? 22-10-2007 21:29 | ||
MacGyver![]() Retired Leader (R) | Netscape Navigator is Mozilla (De hoofdbrowser) geworden. Firefox is daar weer op gebaseerd. Niet interessant om apart te behandelen dus, als mensen andere browsers willen dan deze drie zijn ze al zo ver dat ze dit soort onderzoek zelf kunnen doen. Ik heb het tot de mainstream beperkt. Als ik het goed begrijp heeft Opera alles nu netjes op rij, ze zijn ook nog niet zo heel lang geleden pas gratis geworden en zo. Konqueror ga ik NIET behandelen, Jaron, heb geen zin om ook nog linux erbij te slepen voor de 1% linux gebruikers in RSR. En om konqueror op windows te installeren moet je voor zover ik weet allemaal extra handelingen verrichten. Maar als jij `m wilt behandelen, be my guest. ![]() ![]() ![]() 23-10-2007 22:22 | ||
f Gewist lid | Als je last hebt van Internet Explore dan moet je een andere kiezen. Ik heb nu nergens last van. Alleen Explore 7 is beetje langzaam. Dacht ik. 24-10-2007 10:04 | ||
Falo14nl Inactief | ik heb gewoon windows en daar snap ik redelijk wat van voor ik helemaal aan fire fox gewent ben ben ik 1/2 maand verder. dus als ik de problemen met windows kan oplossen hou ik windows ![]() 24-10-2007 11:23 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Waarom word ik nu net weer gequote ![]() Naja, leuke guide. Zelf blijf ik gewoon IE gebruiken, ik heb een tijdje FF gebruikt maar ik merk persoonlijk niet heel verschil. IE werkt prima voor mij. ~ Bert ![]() Den Boom In 24-10-2007 12:04 | ||
MacGyver![]() Retired Leader (R) | Wees blij, nu ben je vereeuwigd op RSR. In twee topics nog wel! Wat een eer! Actually, ik heb gewoon mijn post uit dat andere topic gekopieerd waarin je die uitspraak deed. Als je wilt haal ik de referentie er wel even uit. ![]() ![]() ![]() 25-10-2007 12:16 |