Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [Salt in the Wound]
Salt in the Wound
Pics komen er zo aan

Lengte: Gemiddeld
Moeilijkheid: Moeilijk
Skills nodig: 60 Defence, 50 Constitution, 47 Herblore, 45 Summoning, 35 Dungeoneering
Quests nodig: Kennith's Concerns
Items nodig: Combat equipment en food
Startpunt: Daemonheim

Plaatje

1. Om de quest te starten zul je met Kennith moeten praten, hij bevindt zich, zoals op de map hierboven aangegeven, in het oosten van Daemonheim, bij de boot.
Plaatje

2. Nadat je de quest gestart hebt zal hij zichzelf wat afzonderen een klein beetje ten westen van zijn huidige locatie. Achtervolg hem en praat terug met hem.
Plaatje

3. Vraag hem nu hoe het plan om de Slug Queen te verslaan in elkaar zit en hij laat je weten dat je dat met Eva moet bespreken. Eva vertelt je dat de Temple Knights een raar soort beest hebben gevonden in de dungeons. Dit beest heeft ook een eigen soort systeem van mind control, en dit zou wel eens kunnen werken tegen de Slug Queen.
Plaatje

4. Vervolgens moet je met Ezekial praten en vragen waarom hij hier is. Hierna moet je terug naar Kennith gaan en hij vraagt of je met Eva wil praten, die de plannen zal uitleggen.

Plaatje
5. Nadat de een stuk van de rots is opgeblazen ga je de dungeon in. Als eerste zul je naar het oosten moeten gaan. Wanneer je bij de base room bent aangekomen moet je de Ramokee Exile dismissen. Go nogmaals naar het oosten en haal de Blue Triangle Key op.

6. Wanneer je de Blue Triangle Key hebt, moet je helemaal terug naar het westen van de dungeon en de Blue Triangle deur openen.
Plaatje
Plaatje
Ga nu naar het zuiden en tank de Gazer. Kies nu iemand van de groep om naar de overkant te gaan en de Seeker of Truth te onderzoeken. Laat deze persoon hierna dan terugkeren en kies voor de optie om te teleporten naar het Fishing Platform.
Plaatje

7. Praat nu met de Kennith, Eva en Ezekial om te weten te komen wat je allemaal nodig hebt voor het serum. Je zal een levende sea slug en het bloed van een thrall (uit eigen wil gegeven) nodig hebben. Wanneer je dit te weten bent gekomen moet je met Bailey praten.
Plaatje

8. Om het bloed van een thrall te krijgen, zul je Bailey moeten misleiden. Wanneer je met hem praat, selecteer je de optie *Punch him*. Hij zal hierna antwoorden dat hij geen pijn voelt, maar jij wilt een bewijs. Hij zal hierna zichzelf snijden met een stuk glas, je krijgt dan het bloed van hem.

9. Om de levende sea slug te krijgen zul je naar het westen van het Fishing Platform moeten lopen. Op één van de fishing spots doe je "lure".
Plaatje
Er zal nu een slug je achtervolgen. Loop nu terug naar Kennith en hij zal de slug voor je vangen. Wanneer je hem zelf probeert op te pakken zal je 20-30 damage krijgen.
Praat terug met Kennith en hij zal je de Seeker Gland geven.

10. Neem nu de Pestle and Mortar van de tafel en mix de ingrediënten samen. Nu het serum klaar is moet je naar de citadel. Deze bevindt zich ten zuiden van je huidige positie. Praat met de slug thralls en vraag waarom je niet naar binnen mag.
Ze zeggen dat vreemdelingen niet binnen mogen, maar jij antwoordt dat je geen vreemdeling bent. Gebruik nu deze twee zinnen om naar binnen te kunnen:
* I seek enlightenment in the joining.
* I wish to hear...
Hierna ga je naar binnen en je bevindt je in een grot.

Plaatje
11. Je bevindt je nu in de eerste grot, ga naar het noorden toe en val de Risen Knight aan. Nu kun je kiezen, je laat iemand achter bij de guard wat straks handig kan zijn, maar niet nodig is.
Ga nu naar het zuiden en loop over het stukje, als je een teamlid hebt laten staan kun je nu deze selecteren en de guard knock-out slaan, of je loopt gewoon door en je zult een Risen Knight tegenkomen. Als je er voorbij bent loop je verder naar het zuiden, slaat de tweede guard knock-out en trekt aan de hendel.
Loop nu terug tot voorbij de brug waar de eerste guard naar kijkt. Ga nu naar het zuid-oosten, de deur is daar nu open. Ga met de hele groep naar binnen en trek aan de hendel. Vermoord nog alle Risen Knights op je pad naar het zuid-oosten toe, en ga door de exit naar de tweede grot.
Plaatje

12. Dit deel mist momenteel nog, de 2e grot.

13. Eens je in de derde dungeon bent loop je een eindje naar het noorden en val je de Risen Knights aan. Ga hierna een stukje naar het oosten en val ook deze Knight aan. Ga nu naar het zuiden en vermoord ook deze persoon. Nu moet je 1 iemand achterlaten die aan de hendel moet trekken. Het is best dat je Eva achterlaat, omdat er nog Knights komen die je niet met melee kunt aanvallen.
Loop met de overige twee personen naar het noorden en vermoord ook daar de volgende Risen Knight, laat opnieuw iemand achter die aan de hendel moet trekken.
Ga nu met de laatste persoon naar het westen en vermoord ook die Risen Knight. Ga dan iets naar het zuiden en vermoord de Risen Knight en laat de laatste van je team daar aan de hendel trekken.
Volg nu zelf het pad naar het noorden toe en sla de guard knock-out. Trek aan de hendel in het noorden en alle deuren gaan terug open. Ook de laatste deur van het hoofdpad in het midden van de grot is nu open. Laat iedereen terug naar het midden komen en loop richting het noorden naar de exit die je naar de laatste puzzel grot brengt.
Plaatje
Plaatje
14. Je bevindt je nu in de laatste puzzel grot. Onderzoek de rotsformatie in het midden van de kamer. Dit zal in drie beurten gebeuren.
* De eerste keer komt er van elke kant een Risen Knight.
* De tweede keer komen er van het oosten en het westen een Knight en twee uit het noorden.
* De derde keer komen komen er 3 Knights en 3x 2 Knights.
Na alles te hebben overleeft kun je doorgaan naar de laatste grot waar Mother Mallum zich bevindt.

Plaatje
Plaatje
15. Om Mother Mallum te kunnen verslaan zul je achter haar moeten staan. Ga met Ezekial naar het zuid-oosten en vernietig de muur. Vermoord ook de Risen Knight.
Ga nu met Kennith naar het zuid-westen en praat met Brother Maledict, hij zal hierna de deur openen. Ga wat naar het noorden en vernietig de muur met Ezekial. Positioneer nu Ezekial aan één van de beiden kanten, en Kennith aan de andere. Val met beiden Mother Mallum aan.
Laat hierna Eva, Major Hobb knock-out slaan.

Plaatje
16. Nadat Mother Mallum is aangevallen zal ze Eva achter haar gooien. Er staat hier een pilaar, loop naar de achterkant en duw de pilaar om. Deze zal op Mother Mallum vallen en zal het einde betekenen van de Slug Queen.
Plaatje
Praat nog met Major Hobb, Brother Maledict en Lucy en verlaat dan de grot.

17. Nu je terug buiten bent hoef je enkel nog met de groep te praten en je hebt de quest voltooid.

Gefeliciteerd! Quest voltooid!

Plaatje

Reward: 2 Quest Points, +100 Bound ammo in Daemonheim, 45k Defence xp, 17.5k Constitution xp, 15k Herblore xp, 12.5k Summoning xp, 5k Dungeoneering xp
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Thojohn22Inactief op 5-7-2011 19:45
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Ziet er goed uit Thomas!
Ik zal hem morgen eens doen. Kan ik gelijk checken op eventuele foutjes.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
5-7-2011 22:35
Thojohn22

Inactief

Puntje 12, de 2e grot moet idd nog gedaan worden, die ben ik blijkbaar kwijtgespeeld, geen idee hoe, dus daar kun je eventueel al helpen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2011 23:12
Antwoord 1-2 van 2 totaal.

Reageren:

Dit onderwerp is gesloten, en hier mag dus niet meer op geantwoord worden!