Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [Incomplete Rune memories guide]
Incomplete Rune memories guide
Mijn map met filmmaterieel en screenshots van deze quest is helaas verdwenen. Ook de reden waarom ik deze, tot nu toe, niet heb willen posten. Mocht er iemand deze willen afmaken, be my guest. De vorige 2 personen die zich aanboden hebben helaas gefaald Plaatje. (Of het staat gewoon nog niet op de site.) Hopelijk rust er geen vloek op deze guide... 

Rune Memories Quest (p2p)

Deze quest is het vervolg van de quest Rune mysteries, deze moet je dan ook eerst voltooien voordat je er aan kan beginnen. Je hebt geen items of bepaalde levels nodig, veertien inventory spaces is wel aangeraden. De quest begin je bij Ariane die zich in de oude wizard tower bevindt. Je komt er op dezelfde manier als de vorige quest. Door de deur oostelijk van de wizards tower gaan, je hebt de sleutel niet meer nodig hiervoor, voorbij de rune guardian en de trappen af. In de volgende kamer staan Ariane in het midden bij de power beam.
Plaatje

Ze is nog altijd aan het onderzoeken wat er mis was met de power beam. Vraag of je haar kan helpen en ze zal zeggen dat ze een spreuk wilt proberen op de bron van de power beam om er achter te komen wie de bezwering in de vorige quest heeft verbroken. Ze is niet zeker wat er zal gebeuren en vraagt je om toe te kijken mocht er iets mis gaan. Zeg dat je haar graag help en er verschijnt een pop up om de quest te accepteren. Vervolgens probeert ze haar spreuk, tegen alle verwachtingen gaat er toch iets verkeerd! En zit ze nu vast in de power beam...
Plaatje

Gelukkig is ze niet in gevaar en heeft ze geen verschrikkelijke pijn, ze zit gewoon vast. Toevallig heeft ze al een plan om zichzelf te bevrijden. Ze wilt het ritueel dat gebruikt is om de power beam te creëren opnieuw doen in hoop dat de power beam lang genoeg verstoord zal zijn om te ontsnappen. Ze zal je een paar ‘prepared’ runes geven.
Plaatje

Gebruik de fire rune op een rode vortex die rond de power beam zweven en de air rune op een grijze vortex. Deze zullen nu veranderen in glowing runes. Praat terug met Ariane. In de vorige quest leerde je dat de vortexen eigenlijk een stukje ziel van de oude tovenaars, die de power beam hebben gemaakt, zijn. Nu hoopt Ariane dat je met de glowing runes herinneringen van de oude tovenaars over het ritueel kan opwekken als je de runes op de juiste plaats legt.
Ga nu naar het oosten in wat vroeger de bibliotheek was en plaats de runes in de juiste stoel. De fire rune in de rode stoel en de air rune in de grijze stoel. Er volgt nu een cutscene.
Plaatje
In de cutscene zie je Kelevan the red en Mei the grey aan het discusieren zijn over een aanvalspreuk die het mogenlijk maakt om de verdedeging van je vijand te omzeilen en een directe aanval op je vijand te doen. Na de cutscene ga je terug naar Ariane en vertel wat je gezien hebt.

Ze geeft je nu nog meer ‘prepared’ runes. Gebruik degene met een groene rand op een groene vortex en hetzelfde met de andere kleuren.
Plaatje
Plaatje

Praat opnieuw met Ariane en ze zal je zeggen om terug naar boven te lopen naar de eerste kamer met de rune guardian en de runes van de vier leiders gebruiken op hun standbeeld. Gerbuik de chaos rune op het beeld van Zamorak, nature rune op Guthix, Law rune op Saradomin en tot slotte de cosmic rune op het resterende standbeeld. Er volgt weer een cutscene. Hierna ga je terug naar Ariane.
Na het gesprek wilt ze dat je nog een herinnering oproept. Deze keer in de studeer kamers van de 4 meesters. Ga noord naar de studeerkamers. Je zal zien dat elke kamer vernielt is, behalve de kamer van de rode meester. Gebruik in deze kamer de Chaos rune op de stoel achter het bureau en de fire rune op de andere stoel. Dit zal een cutscene triggeren.

Terug naar Ariane

Bibliotheek herinnering (air rune, water rune, fire rune, earth rune op de stoelen. Chaos rune op de tafel.)

Ariane

Bibliotheek 2 documenten zoeken + in de studeer kamers 3 documenten en dagboek zoeken

Ariane, puzzel met de runes
South: Chaos
South-west: Water
West: Cosmic
North-west: Earth
North: Law
North-east: Fire
East: Nature
South-east: Air

Epic cutscene

Ingang wizards tower -> Ellaron bad guy! Epic plottwist

Power beam, juiste runes op het juiste moment gebruiken!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Sleepy MehInactief op 18-7-2013 14:42
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Hoi Sleepy,

Fijn dat je weer actief begint te worden op RSR. Deze guide had je me enige tijd geleden al gestuurd. Gister heb ik de guest zelf gedaan en op die manier de guide afgemaakt. Op het moment ben ik bezig je andere guides om te zetten, zodat deze op de site kunnen.

Groeten Gwalchmai X
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-7-2013 14:51
Sleepy Meh

Inactief

Pttim schreef:
Hoi Sleepy,

Fijn dat je weer actief begint te worden op RSR. Deze guide had je me enige tijd geleden al gestuurd. Gister heb ik de guest zelf gedaan en op die manier de guide afgemaakt. Op het moment ben ik bezig je andere guides om te zetten, zodat deze op de site kunnen.

Groeten Gwalchmai X

O
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-7-2013 15:06
Pttim

Moderator (7)

Deze guide is inmiddels omgezet en zal binnenkort op de site komen.

Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-7-2013 15:15
Antwoord 1-3 van 3 totaal.

Reageren:

Dit onderwerp is gesloten, en hier mag dus niet meer op geantwoord worden!