Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Algemeen] -> [BELANGRIJK: (Occult) bugs ]
BELANGRIJK: (Occult) bugs
Een site beheren is nooit gemakkelijk, zeker niet als je constant bezig bent met dingen te updaten. Door al die vernieuwingen sluipen er al eens foutjes in de code, met als gevolg dat bepaalde functionaliteit niet (meer) werkt.

Omdat het voor het relatief kleine MOLB-team heel moeilijk is om alle bugs eruit te halen, vragen wij jullie om in deze sticky alle bugs die je tegenkomt te melden, zodat wij er z.s.m. naar kunnen kijken. We zullen zo goed mogelijk dit topic proberen up-to-date te houden, dit wil zeggen dat we jullie bugs verzamelen en ordenen.

Verschiet niet als je post weg blijkt te zijn, dit wil zeggen dat de bug opgenomen is in de lijst, zodat ook wij het overzicht kunnen behouden. Kijk dus ook even door de lijst van bugs en posts voor je een bug post, misschien is hij al gemeld. Probeer ook om de bug zo duidelijk mogelijk te beschrijven (wanneer/waar kwam hij voor, welke browser, welk besturingssysteem, wat deed je juist, welke skin,... Als het van toepassing is natuurlijk), dat maakt het voor ons alleen maar makkelijker om de bug op te lossen.

Als een bug in dit topic stond, maar is verdwenen, betekend dat dat de bug is opgelost. Krijg je de bug opnieuw en/of nog steeds? Meld hem dan opnieuw in dit topic. Plaatje

Occult-bugs
# Skin werkt trager dan Orange Juice (Windows 7 64-bits, IE 8) [Pttim]
# Berichtenbalk popup werkt niet (Opera) of niet goed (Chromium) (Ubuntu 10.10) [Glowball02]

 
Stats
Gepost door Het MOLteamLeader (9) op 18-10-2010 20:44
Antwoorden:
Dustyflame

Rune Member (6.9)

'korte introductie'is weg bij mij en voor zover ik weet bij alle anderen. heb het tim gevraagd en hij zei dat ik het hier moest posten. so here it is Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
can't touch this tududududu.
22-12-2010 15:13
Str1k3m4ster

Inactief

misschien iets heel kleins? toen ik een topic had gepost en toe een keer op f5 drukte waren er 2 identieke topics niks ernstigs maar ik zeg het gewoon ff.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-3-2011 23:01
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

niet dat je er veel aan zult hebben of wat kunt doen.

maar via de WII werkt de site niet zo lekker.

meeste sites die compatible met mobiles zijn ook compatible met de WII
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
2-5-2011 14:28
Lord Rhodryk

Inactief

Of het een bug is weet ik niet zeker maar ik noem het even:

Als je in een bericht een smiley neerzet d.m.v. de smiley knop, plaats de smiley zich helemaal aan het begin van het bericht, vóór het eerste woord. Deze moet je dan even weghalen, om vervolgens weer opnieuw de smiley te plaatsen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
~ IRC nick: Rhodryk | RS nick: Lord Rhodryk ~
4-5-2011 19:59
Bowy Be

Inactief

De dragon skin V3 ging niet bij mij in opearh 11.3, in FF 4 ging het perfect


in operah zag je de skin wel, maar de content werd niet getoont


Ook de webclient chat in void blue, ziet er raar uit, watch screenshot: 

Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-7-2011 14:15
Sir Mvl

Inactief

"smileys-uit"-knopje marcheert niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
31-8-2011 19:16
Joowdemannen

Inactief

Wanneer je portal krijg je 2x navbar te zien. (Bijna iedere skin met navbar links.) (linux/mac/win)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2011 21:38
Jevy1

Rune Member (6.9)

@joowde' : volgens mij moet portal gwn linken naar /newindex.php ofzo. want ik krijg telken de gehele rsrclan in het frame tezien als ik op portal klik.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2011 21:47
Joowdemannen

Inactief

Jevy1 schreef:
@joowde' : volgens mij moet portal gwn linken naar /newindex.php ofzo. want ik krijg telken de gehele rsrclan in het frame tezien als ik op portal klik.


Yeah dat bedoelde ik ook.
Is op te lossen door portal link te vervangen door rsrclan.com denk ik want de home page is ook onze portal page?

 

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2011 23:57
Jevy1

Rune Member (6.9)

Joowdemannen schreef:
Jevy1 schreef:
@joowde' : volgens mij moet portal gwn linken naar /newindex.php ofzo. want ik krijg telken de gehele rsrclan in het frame tezien als ik op portal klik.


Yeah dat bedoelde ik ook.
Is op te lossen door portal link te vervangen door rsrclan.com denk ik want de home page is ook onze portal page?

 


niet dus Plaatje
de link moet vervangen worden door rsrclan.com/newindex.php .
Dan krijg je enkel het nieuwsgedeelte tezien als je op portal klikt.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-10-2011 09:35
Deemril

Inactief

Toen ik vandaag effe aant prutsen was met mijn rsr instellingen zag ik dat Laser Show green en red niet meer goed werken, op de achtergrond komt er een afbeelding van "Oops, image not found."

Blijkbaar werd die achtergrond toch niet veel meer gebruikt als niemand anders dit heeft opgemerkt Plaatje.

Edit: De highscores werkt ook niet meer goed...  (Ik gebruik dragonskin)

[http://rsrclan.com/highscores.php]

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
24-5-2012 15:36
Sinaskiller

Rune Member (6.9)

Kan de skin niet veranderen naar een andere skin + alles wat ik verander bij account insellingens doet het dus niet.

 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-5-2013 22:15
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!