Elanthiel![]() Leader (9) | Als je nog aanvullende foto's hebt, laat het even weten. We zijn in ieder geval nog op zoek naar de groepspic die gemaakt is voor het Grote Scherm. ![]() 12-6-2014 23:12 | ||
Deemril Inactief | Vergeet je xp niet te gaan inleveren voor die pinguïn! Dat zag er wel leuk uit ![]() 13-6-2014 09:37 | ||
Thastrake![]() Operator (8) | Heb foto's geplaatst in de andere topic, althans, een album met daarin de foto's. Hopelijk hebben jullie er wat aan. ![]() "According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico 13-6-2014 10:56 | ||
Deemril Inactief | Thastrake schreef:Wie is wie op de foto? ![]() 13-6-2014 12:33 | ||
Thastrake![]() Operator (8) | Goeie vraag, ik heb in elk geval een kerstmuts op. ![]() (En een RuneFest shirt.) "According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico 13-6-2014 16:27 | ||
Just Ne Pker![]() Leader (9) | Hmm, Cat niet gewonnen bij de midgetgolf dus? Wel wel... FPS games zal ze toch ook nooit moeten gaan spelen, zo een slechte aiming skills ![]() Ingame aanspreekbaar als Findolfin ![]() Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 14-6-2014 11:24 | ||
Nollie28 Operator (8) | Just Ne Pker schreef:Hoezo? Cat heeft toch het meeste slagen mogen doen? I call that a win. Maar was weer een leuke meet, heb het enorm naar mijn zin gehad weer. 14-6-2014 11:40 | ||
Thastrake![]() Operator (8) | Is het iemand al opgevallen dat hier en op de voorpagina het volgende staat : Op maandag ochtend 6 juni i.p.v. 9 juni wat de daadwerkelijke datum was? ![]() "According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico 16-6-2014 16:26 | ||
Fury Storms![]() Inactief | Thastrake schreef:Een kleine typo die bovenaan het verslag staat ja ![]() ![]() ![]() ![]() 16-6-2014 16:51 | ||
Pttim![]() Moderator (7) | Thastrake schreef:Dank! Ik heb het aangepast. 16-6-2014 21:09 |