Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe badges]
Nieuwe badges
Beste mensen,

Omdat RSR al tijden niet alleen meer een online community is, maar we elkaar ook goed kennen offline, vonden wij dat dit best gereflecteerd mocht worden in de rewards die je bij ons kan halen. Daarom hebben we een nieuw niveau badges bedacht: Real Life badges. Deze badges zullen via het normale systeem uitgedeeld gaan worden, en gelden als een "tier 4" badge. Dat betekent dat je dus de tier 3 badge moet hebben voor je de tier 4 badge kan halen. 
De speciale regels voor deze badges zijn dan ook als volgt:

-Je moet badge 3 van de skill in kwestie hebben
-Je moet je RSR t-shirt (binnenkort te koop in de RSR winkel) met je username erop aan hebben. Mocht je geen RSR t-shirt hebben, is een briefje duidelijk op de foto vasthouden met daarop je username ook goed. Dit alles hoeft natuurlijk niet als een leader je herkent op de foto.
-Je moet zelf herkenbaar op de foto staan.
-Filmpjes waarin je de requirement doet worden zeer op prijs gesteld. In dit geval kun je ook je RSR gebruikersnaam zeggen.
-Natuurlijk moet je alles zelf en zonder hulp gedaan hebben. Je mag uiteraard wel iemand anders hebben die de foto danwel het filmpje maakt.

Natuurlijk zijn jullie ook nieuwsgierig naar wat jullie dan moeten doen. Hier zijn de requirements voor de niveau 4 badges:

Badge Plaatje Requirement
Agility Plaatje Maak een foto aan de bovenkant van een klimmuur
Construction Plaatje Maak een foto met een net in elkaar gezette IKEA tafel
Cooking Plaatje Kook een maaltijd voor minstens vier personen en maak een foto van het resultaat
Crafting Plaatje Maak een foto van een zelf gemaakt borduurwerk van minstens 10 bij 10 centimeter
Divination Plaatje Maak een foto van jezelf bij een krater
Dungeoneering Plaatje Maak een foto dat je diep in een grot bent, diep genoeg dat er geen daglicht doordringt.
Farming Plaatje Verbouw iets eetbaars en maak een foto van dat je het aan het oogsten bent.
Firemaking Plaatje Maak een foto bij een zelfgemaakt kampvuur.
Fishing Plaatje Maak een foto met een zelfgevangen vis, minstens 20 centimeter groot.
Fletching Plaatje Maak een foto met een aantal ambachtelijk en zelf gemaakte pijlen.
Herblore Plaatje Maak een foto met een kop zelfgemaakte kruidenthee
Hunter Plaatje Maak een foto met de resultaten van een geslaagde jacht.
Magic Plaatje Maak een foto dat je een konijn uit een hoge hoed haalt
Melee Plaatje Maak een foto waarin je een bokswedstrijd wint
Mining Plaatje Maak een foto met een aantal interessante stenen die je zelf gemined hebt
Prayer Plaatje Maak een foto in een kerk tijdens een kerkdienst
Ranged Plaatje Schiet in de bullseye met pijl en boog.
Runecrafting Plaatje Maak een foto van een setje elementaire runes dat je zelf gemaakt hebt - je mag zelf bepalen hoe, maar het moet een fysiek object zijn.
Slayer Plaatje Maak een foto van een net platgeslagen mug.
Smithing Plaatje Maak een foto van jezelf aan het werk bij een aanbeeld.
Summoning Plaatje Maak een foto, maar liefst een filmpje van een hond die naar je toekomt als je hem roept.
Thieving Plaatje Maak een mugshot, of post degene die de politie van je gemaakt heeft.
Woodcutting Plaatje Maak een foto van een boom die je zelf in stukken gehakt hebt.
 

Plaatjes voor de badges kunnen zoals gebruikelijk worden gepost op het Rewards bord. Succes!
Elanthiel
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 1-4-2015 10:09
Antwoorden:
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ik vind het idee wel leuk, maar ik vind het niet kunnen dat hiervoor al een badge #3 vereist is. Dit zijn badges die perfect mogelijk haalbaar zijn voor f2p, maar niet kunnen door deze belachelijke requirement. Is het nog bespreekbaar om hier aparte achievements van te maken?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
1-4-2015 10:50
Elanthiel

Leader (9)

Het probleem daarmee is dat badges altijd iets cumulatiefs zijn geweest. Je moest altijd badge 1 hebben voordat je badge 2 haalde, badge 2 voordat je badge 3 haalde. Dus waarom zou je nu badge 3 moeten kunnen skippen voor badge 4? 

Ik snap je probleem ermee hoor, maar ik zie even niet hoe we dit kunnen oplossen zonder er een totaal andere reward van te maken.
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2015 10:58
Fury Storms

Inactief

Awesome idee! Ik zeg doen Plaatje *pakt de auto en gaat rii de ikea*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
1-4-2015 11:09
Deemril

Inactief

Super leuk idee! Dat zal me stimuleren om nog eens wat badges te halen Plaatje!


 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
1-4-2015 13:23
Just Ne Pker

Leader (9)

Fijn dat de newspost er eindelijk is, over deze badges hebben we het lang genoeg gehad Plaatje Alleen jammer dat ik wel wat reqs heb, maar nog niet de foto's waar ik helemaal correct opsta, aka herkenbaar. Agility 4 here I come!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
1-4-2015 16:31
Deemril

Inactief

"-Je moet je RSR t-shirt (binnenkort te koop in de RSR winkel) met je username erop aan hebben. Mocht je geen RSR t-shirt hebben, is een briefje duidelijk op de foto vasthouden met daarop je username ook goed. Dit alles hoeft natuurlijk niet als een leader je herkent op de foto."

Wil dit dus zeggen dat je oude foto's mag gebruiken?
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
1-4-2015 17:04
Grimolas

Inactief

Ik zit hier al erg lang op te wachten en ga meteen aan de slag! Op naar farming badge 4!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Completionist 09/08
1-4-2015 18:26
Pttim

Moderator (7)

Leuke badges, maar ik zal ze helaas nooit kunnen halen.
Op een of andere manier sta ik altijd onherkenbaar op foto's. De ene keer komt eer een balkje voor m'n ogen, de andere keer een muts over m'n hoofd... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
1-4-2015 23:26
Nollie28

Operator (8)

Whoohoo, net slayer 4 gehaald Plaatje
Telt die dan meteen als hunt 4?

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-4-2015 23:48
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Oh, is dit geen 1 april grap?

Anderzijds, leuk gevonden!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-4-2015 14:21
Elanthiel

Leader (9)

Zoals jullie al geraden zullen hebben was dit inderdaad een aprilgrap. Maar we vonden het wel een leuk idee, dus we gaan kijken of we er toch nog wat mee kunnen doen. We laten het nog weten!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-4-2015 22:30
Deemril

Inactief

Elanthiel schreef:
Zoals jullie al geraden zullen hebben was dit inderdaad een aprilgrap. Maar we vonden het wel een leuk idee, dus we gaan kijken of we er toch nog wat mee kunnen doen. We laten het nog weten!

LOL
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-4-2015 05:57
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.