Debesten Gewist lid | quote:aaah, eindelijk een nieuwe naam ![]() wohoo 1-10-2003 19:53 | ||
Jules Inactief | Ah W00t ![]() ![]() ![]() 1-10-2003 19:59 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Het is nog niet eens zeker of wel wel een nieuwe naam pakken ![]() ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 1-10-2003 20:07 | ||
Debesten Gewist lid | quote: JAH ![]() en wanneer mogen we zo iets invullen van een naam? ik weet veel namen. alles is toch beter dan clan the killers want dat klinkt beke dom ![]() en dit zal ik altijd onder elke post voortaan zetten (als ik het niet vergeet dan eh):"De mus zei wus ![]() 1-10-2003 20:42 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Kijk bij interactief onder wetstrijd. ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 1-10-2003 21:32 | ||
Manneke Gewist lid | woohow kzal seves doen eerst lere ![]() ![]() 2-10-2003 20:12 |