|
Xaverius Inactief | Ik vind een zeer goed idee ik heb al me naam me woonplaats ingevuld ik hoop dat iedereen het doet ! Dan weten we wie waar woont en hoe ver van jouw ![]() 22-5-2005 15:26 | ||
Dendries0
Inactief | wOOt ik ben weekendje weg, kom terug en wat zie ik: deze heerlijke update congratz thul zeg nu nog eens da leaders niets doen ![]() greetz dendries0 22-5-2005 15:41 | ||
|
Davidvries Gewist lid | I like this WOOTIEDEWOOT![]() ![]() Ik woon 0 min met de auto bij Rutgermans vandaan, LOL ![]() This is fun ![]() ![]() Ty Thul ![]() ![]() Mooi gedaan ![]() ![]() WAHAHAHAHA TERING VEEL MENSEN IN DE BUURT![]() W A H A H A H A ![]() slijmallochtoonfruitbaardlijer the ![]() ![]() David 23-5-2005 19:42 | ||
|
Erikje90 Gewist lid | Chil 0 minuten van Rutgermans FF slijmen bij hem kan geen kwaad![]() Maar ook al kies ik om alle leden te zien met naam staat er toch linksboven nog: "alleen bij de online leden staat de naam" WTF ![]() De namen staan wel bij alle leden maar toch staat er dat ze alleen bij de online leden staan Zal wel foutje zijn omdat in begin wel zo was![]() maar ff werk voor thul te doen ![]() ![]() ![]() 24-5-2005 16:04 |