Zoek in het forum!
excuses
Bij deze bied ik oprecht mijn excuses aan voor de opschudding die ik heb veroorzaakt met mijn terugkomst, het was totaal niet gepast om zo uit te vallen tegen een aantal leden, nogmaals mijn excuses hiervoor.

Ik zal vanaf nu dus mijn taak als sub-leader bij RSR weer hervatten, voor zover dat mogelijk is, mijn studie kan nog wel eens dwarszitten, verder zal ik gewoon verder gaan met WoW spelen, dit zal echter alleen maar een paar avonden in de week zijn, op die momenten ben ik dus niet beschikbaar. (Je kan dan altijd nog een PM/mailtje sturen met het probleem, die zal ik die nacht dan nog wel beantwoorden)

Verder nog mijn excuses voor de 2 badges die ik er tussen gezet hebt, hoe die daar kwamen? Dat kwam dus door een (uit de hand gelopen) grap tussen een paar MAL's (drass, rezer, ik) in mijn periode van absentie kwam ik dus op het verzoek van rezer even terug om op een topic te reageren, na nog wat op msn met gepraat te hebbe kwam ik voor de gein met het idee: HEY laat ik mezelf is een slayer en smithing badge geven, niemand die et merkt. Ik ga weer weg en dus kom ik 9-11 weer op de gedachte, hey ik ga weer is op RSR kijken, ik zie dat mijn slayer badge weg is en ik denk bij mezelf, hmm die zet ik lekker terug (ja ik weet et, kinderachtig) en voor ik het weet ploppen de klachtentopics/posts uit de grond als paddenstoelen, maar in plaats van een wat formelere reactie word het meteen helemaal opgeblazen en vandaar ook mijn felle reactie terug.

Nogmaals mijn excuses voor de onrust.

ps. Girraf, nogmaals bedankt voor de geweldige kritiek die je gaf.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
Gepost door Tt112Rune Member (6.9) op 10-11-2005 00:19
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

"ik zie dat mijn slayer badge weg is en ik denk bij mezelf, hmm die zet ik lekker terug (ja ik weet et, kinderachtig) en voor ik het weet ploppen de klachtentopics/posts uit de grond als paddenstoelen, maar in plaats van een wat formelere reactie word het meteen helemaal opgeblazen en vandaar ook mijn felle reactie terug. "

Dat was ikPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2005 19:52
Woodcut X

Gewist lid

Hmm... Dan moet ik denk ik ook mijn excuses aanbieden voor die pm die ik heb gestuurd.

Ik weet nog dat ik net 5.6 was geworden door een bug toen jij retired gingPlaatje
10-11-2005 20:12
Nabuko Hond

Inactief

Ok wie heeft mij gebanned omdat ik aap zei Plaatje
Als je soms eens actief zou zijn zou je wel merken dat elke dag wel iemand tegen mij aap zegt,so what?Moet je me daarvoor bannen Plaatje
En Belg ik vind dat je volkomen gelijk heeft
@rezer:Belg mag zn eigen mening zeggen en daar kan jij niets aan veranderen
@tt:Nu kom je is in het clannieuws,proficiat
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2005 20:31
Girraf

Gewist lid

nabuko

ik begrijp dat je kwaad bent. maar tt heeft zijn excuses in alle wegen aangeboden...is dat nog niet genoeg voor jou?

inderdaad komt hij zo nog eens in het clannieuws, net zoals jij... maar ik denk dat dat niet echt de bedoeling was.
10-11-2005 21:03
Kippendoder

Inactief

Tt, als ik je met iets beledigd heb, srry ervoor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
10-11-2005 21:19
Nabuko Hond

Inactief

quote:
Girraf zei: nabuko

ik begrijp dat je kwaad bent. maar tt heeft zijn excuses in alle wegen aangeboden...is dat nog niet genoeg voor jou?

inderdaad komt hij zo nog eens in het clannieuws, net zoals jij... maar ik denk dat dat niet echt de bedoeling was.

Girraf,ik vind t cool van m dat hm zn excuses aan bied maar ik vind hem nog steeds een zak hoor.eigen mening
Maar cool van m dat m zn excusen aanbied,was niet echt nodig maarja
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2005 21:31
Marceloss0

Gewist lid

Goed dat je dit post. Toen ik je boze bericht eerst las dacht ik meteen van wat een rare. Komt iemand aan die alles op stelten zet kan die beter weg blijven. Maarja nu laat je zien dat je wel een goede leider kan zijn. Dus hoop dat je zo door gaat.
10-11-2005 21:32
Flikkerman

Gewist lid

Leuk dat je je excuses aanbied,er zouden meer zulke eerlijke leden moeten zijn Plaatje

Wb yet again!
10-11-2005 21:43
Halve Gek1

Inactief

ja weer door die keikoppen van belgen die er tegen in gingen maarja goed dat je terug actief wordt
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2005 22:18
Flikkerman

Gewist lid

Namen,niet afkomst ik ben ook bel,moeide ik me?
10-11-2005 23:03
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Halve Gek1 zei: ja weer door die keikoppen van belgen die er tegen in gingen maarja goed dat je terug actief wordt

kuch...
je weet dus niks.

tt in iedergeval nog gefeliciteerd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
11-11-2005 07:41
Blackmoon12

Gewist lid

quote:
Halve Gek1 zei: ja weer door die keikoppen van belgen die er tegen in gingen maarja goed dat je terug actief wordt
uhm.... volgens mijn was TT nog van voor jouw tijd Plaatje maja boeit nie Plaatje welcome back nogmaals tt112 ik vond je in de tijd dat je leader was wel lekker actieve goeie leden en ik hoop dat je dat nu weer wordt Plaatje k spreek je nog wel eens Plaatje
11-11-2005 07:50
Bamberg88

Gewist lid

Gratz met je verjaardag tt112! Eindelijk 18 heh Plaatje.
11-11-2005 08:16
Blizzard Pk

Gewist lid

Mensen weten niet wat TT voor rsr hebt gedaan? Ik weet gelukkig Wel wat hij voor de clan hebt gedaan, en voor mij. Hij is degene die mij altijd hielp toen ik probbies had in rsr, maakt niet uit hoe erg. Daarom heb ik respect voor hem en heb ik ook niet eens het recht om tegen hem te gaan suikerstiftduitseren, maar al had ik dat recht wel, dan zou ik ut alsnog niet doen. Ik bedoel, kom op nou mensen, wdf doen jullie allemaal so fokking moeilijk omdat hij zichzelf 2 badges geeft. Zijn jullie mensen nou zoPlaatjeing triest dat jullie er zo een groot probleem van maken? Of gewoon jaloers?

Dan komen r 2 van die stakkers er een heel probleem, alsof dit het ergste is wat ooit is gebeurd in rsr. Wat boeid ut als iemand zich een badge geeft? Je word er zelf niet slechter op ofzo. En aangezien het een grap was vind ik het al helemaal triest om het allemaal zo op te blazen.

Heb respect voor Terry, of krijg geen respect van mij.
11-11-2005 08:24
Nabuko Hond

Inactief

Bliz...wij krijgen voor een badge faken 3 maanden -.-
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 09:45
Antwoord 61-75 van 83 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 8

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.