Gregoryw Rune Member (6.9) | "ik zie dat mijn slayer badge weg is en ik denk bij mezelf, hmm die zet ik lekker terug (ja ik weet et, kinderachtig) en voor ik het weet ploppen de klachtentopics/posts uit de grond als paddenstoelen, maar in plaats van een wat formelere reactie word het meteen helemaal opgeblazen en vandaar ook mijn felle reactie terug. " Dat was ik ![]() 10-11-2005 19:52 | ||
Woodcut X Gewist lid | Hmm... Dan moet ik denk ik ook mijn excuses aanbieden voor die pm die ik heb gestuurd. Ik weet nog dat ik net 5.6 was geworden door een bug toen jij retired ging ![]() 10-11-2005 20:12 | ||
Nabuko Hond Inactief | Ok wie heeft mij gebanned omdat ik aap zei ![]() Als je soms eens actief zou zijn zou je wel merken dat elke dag wel iemand tegen mij aap zegt,so what?Moet je me daarvoor bannen ![]() En Belg ik vind dat je volkomen gelijk heeft @rezer:Belg mag zn eigen mening zeggen en daar kan jij niets aan veranderen @tt:Nu kom je is in het clannieuws,proficiat 10-11-2005 20:31 | ||
Girraf Gewist lid | nabuko ik begrijp dat je kwaad bent. maar tt heeft zijn excuses in alle wegen aangeboden...is dat nog niet genoeg voor jou? inderdaad komt hij zo nog eens in het clannieuws, net zoals jij... maar ik denk dat dat niet echt de bedoeling was. 10-11-2005 21:03 | ||
Kippendoder Inactief | Tt, als ik je met iets beledigd heb, srry ervoor. hey! 10-11-2005 21:19 | ||
Nabuko Hond Inactief | quote: Girraf,ik vind t cool van m dat hm zn excuses aan bied maar ik vind hem nog steeds een zak hoor.eigen mening Maar cool van m dat m zn excusen aanbied,was niet echt nodig maarja 10-11-2005 21:31 | ||
Marceloss0 Gewist lid | Goed dat je dit post. Toen ik je boze bericht eerst las dacht ik meteen van wat een rare. Komt iemand aan die alles op stelten zet kan die beter weg blijven. Maarja nu laat je zien dat je wel een goede leider kan zijn. Dus hoop dat je zo door gaat. 10-11-2005 21:32 | ||
Flikkerman Gewist lid | Leuk dat je je excuses aanbied,er zouden meer zulke eerlijke leden moeten zijn ![]() Wb yet again! 10-11-2005 21:43 | ||
Halve Gek1 Inactief | ja weer door die keikoppen van belgen die er tegen in gingen maarja goed dat je terug actief wordt 10-11-2005 22:18 | ||
Flikkerman Gewist lid | Namen,niet afkomst ik ben ook bel,moeide ik me? 10-11-2005 23:03 | ||
Jmthebigman![]() Rune Member (6.9) | quote: kuch... je weet dus niks. tt in iedergeval nog gefeliciteerd. 11-11-2005 07:41 | ||
Blackmoon12 Gewist lid | quote:uhm.... volgens mijn was TT nog van voor jouw tijd ![]() ![]() ![]() ![]() 11-11-2005 07:50 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Gratz met je verjaardag tt112! Eindelijk 18 heh ![]() 11-11-2005 08:16 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | Mensen weten niet wat TT voor rsr hebt gedaan? Ik weet gelukkig Wel wat hij voor de clan hebt gedaan, en voor mij. Hij is degene die mij altijd hielp toen ik probbies had in rsr, maakt niet uit hoe erg. Daarom heb ik respect voor hem en heb ik ook niet eens het recht om tegen hem te gaan suikerstiftduitseren, maar al had ik dat recht wel, dan zou ik ut alsnog niet doen. Ik bedoel, kom op nou mensen, wdf doen jullie allemaal so fokking moeilijk omdat hij zichzelf 2 badges geeft. Zijn jullie mensen nou zo ![]() Dan komen r 2 van die stakkers er een heel probleem, alsof dit het ergste is wat ooit is gebeurd in rsr. Wat boeid ut als iemand zich een badge geeft? Je word er zelf niet slechter op ofzo. En aangezien het een grap was vind ik het al helemaal triest om het allemaal zo op te blazen. Heb respect voor Terry, of krijg geen respect van mij. 11-11-2005 08:24 | ||
Nabuko Hond Inactief | Bliz...wij krijgen voor een badge faken 3 maanden -.- 11-11-2005 09:45 |