Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Info Bord] -> [Signatures Regels]
Signatures Regels
1. De maximale grootte van je signature is in principe oneindig groot. Let er echter wel op dat dit voor sommige leden erg storend kan zijn. Wij adviseren je om rond de 300x150 pixels te blijven. Dit zal dus de layout van de site voor veel mensen verbeteren.

2. Omdat de layout van de fora het niet anders toestaat, is de maximum grootte van avatars vastgesteld op 135x170 pixels. Zo voorkomen we problemen voor vele spelers, dus houd je alsjeblieft aan deze verplichte limiet.

3. HTML-codes zijn toegestaan. Zo kun je dus urls, plaatjes en andere dingen in je signature zetten. Probeer het niet te uitbundig te doen: Ten slotte is een signature geen PHP-bouwwerk, maar een eenvoudige, misschien lollige, manier om je post mee af te tekenen.

4. Als deze regels worden overschreden zal de desbetreffende persoon een PM krijgen en zal zijn signature worden veranderd naar een waarschuwing. Bij de tweede keer zal er waarschijnlijk een ban volgen. Mocht de overtreding zeer heftig zijn, dan zal er meteen ZONDER waarschuwing al een ban gegeven worden. Verder behouden de leiders van RSR zich het recht ELKE signature op ELK gewenst moment te veranderen naar hun inzicht, ook als dit “lijkt†te voldoen aan de bovenstaande regels.

5. Er zit echter wel een 'grootte'-limiet aan je signatures en avatars. Probeer je hier alsjeblieft aan te houden, om een langzaam ladende site voor iedereen te voorkomen. Deze limieten zijn:
- 400 kb voor een signature
- 30 kb voor een avatar

6. Ook voor signatures/avatars gelden de RSR Regels. Bedenk van te voren of een signature/avatar wel of niet door de beugel kan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 27-10-2004 15:38
Antwoorden:
Geen antwoorden.

Reageren:

Dit onderwerp is gesloten, en hier mag dus niet meer op geantwoord worden!