Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ontwikkeling] -> [Concreet idee nieuwe frontpage]
Concreet idee nieuwe frontpage
Ook ik heb eens nagedacht over een nieuwe frontpage en kwam op het volgende idee: we maken een nieuwe groepspic van RSR (zoals Ewout er al enkele malen een heeft gemaakt), met gerust iedereen er twee keer op zodat hij goed gevuld is, en nemen die als Frontpage. Eventueel kunnen er dan nog screens rond van events, waarop duidelijk zichtbaar is dat we RSR zijn (met z`n allen "koekjes" of "RSR" roepen Plaatje), die naar de zijkanten toe faden, maar dat hangt er vanaf hoeveel mensen op de groepspic komen te staan... Wat denken jullie daarvan en wie is bereid die groepspic in elkaar te steken?


Edit: natuurlijk is het niet zeker dat dit de nieuwe Frontpage wordt, maar iets is beter dan niets me dunkt Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 25-3-2009 16:41
Antwoorden:
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Klinkt leuk allemaal!
Zo`n groepsfoto geeft mss wel een leuk beeld van rsr.
"Eventueel kunnen er dan nog screens rond van events, waarop duidelijk zichtbaar is dat we RSR zijn (met z`n allen "koekjes" of "RSR" roepen Plaatje)" Bijv screens dat we het dak van varrock castle afbranden. Plaatje Zoals we met het 1e clanevent deden. Als er dan veel volk komt krijg je een mooi effect.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 16:52
Catznc00kies

Inactief

Goed idee, ik doe mee. Eventueel kan ik de pic wel maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 16:52
Dark G Unit

Inactief

lijkt mij echt wel een leuk idee, go go go Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 16:55
Sir Mvl

Inactief

Zolang het niet chaotisch en druk wordt kan het inderdaad enkel maar beter!

Ik vrees een beetje dat dit mogelijk wat chaotisch kan worden, maar of het zo gaat worden ligt uiteraard gewoon aan hoe het uitgewerkt wordt :p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 17:06
Arjan

Gewist lid

Wat baat niet, schaadt niet. Is een goed idee, en als het niet goed lukt, maakt het geen verschil. Ik wil wel op die groepspic komen staan, als het maar niet tè druk wordt.
25-3-2009 17:13
Ewout

Inactief

Ikke pic maken mkay?
Er moeten dan wel duidelijke regels komen over grootte, anti-alaising, detail enzo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 18:54
Knuffelboom

Gewist lid

Leuk idee, denk alleen wel dat het ten koste gaat van de oldskoolheid van de RSR frontpage met die bloodflashdingesPlaatje
25-3-2009 19:29
Arjan

Gewist lid

Bloodflashding is wel cool ja, misschien kan zoiets er wel blijven.
Ik heb dat bloodflash geval nu op me computer staan, ik vond hem namelijk wel cool.
25-3-2009 20:05
Alabuka2

Inactief

Ik vind het wel een tof idee.
Ik wil gerust wel wat tijd vrijmaken om een screen van me te trekken maar edtiten daar heb ik geen verstand van Plaatje.

Mischien is het wel handig dat alle screens in hd worden gemaakt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 20:19
f

Gewist lid

quote:
Sir Mvl zei: Zolang het niet chaotisch en druk wordt kan het inderdaad enkel maar beter!

Ik vrees een beetje dat dit mogelijk wat chaotisch kan worden, maar of het zo gaat worden ligt uiteraard gewoon aan hoe het uitgewerkt wordt Plaatje
I share your thoughts!

Maar daarnaast klinkt `t als een goed idee. Plaatje Kan niet zoiets in elkaar zetten maar in de screen wil ik zeker meedoen!
25-3-2009 23:49
Isengard1992

Inactief

We kunnen het natuurlijk altijd proberen! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 23:51
Harm196

Gewist lid

ik zou ook wel mee willen doen, ook al zit ik nog niet zo lang in rsr
26-3-2009 08:50
Jeeweejong

Inactief

nee jij mag niet harm!

[wannebemod]hoort dit niet op ideeënboard?[/wannebemod]

goed idee denk ikzelf
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
26-3-2009 09:37
Awf_suir1

Gewist lid

Klinkt wel tof, maar ik denk wel dat het er heeel cliché uitziet op de voorpagina Plaatje Maar deze frontpage is wel heel oud idd..
26-3-2009 09:48
Thojohn22

Inactief

Ik wil ook wel editen, maar dan zullen er strikte regels voor de screen moeten opgesteld worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 10:10
Antwoord 1-15 van 39 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit onderwerp is gesloten, en hier mag dus niet meer op geantwoord worden!