Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ontwikkeling] -> [Nieuwe layout..]
Nieuwe layout..
De examens beginnen iets te lang te duren voor me, daarom besloot ik gisteren maar om tussendoor nog eens een nieuwe layout te creëren.

Na snel een kleurenpalet samengesteld te hebben en de New Dawn layout als opmaak te nemen kwam ik al snel tot dit:

Plaatje[http://img31.imageshack.us/img31/7964/strawberry.png]>

Graag commentaar over de kleuren en dergelijk!

Ik denk dat hij wel niet echt geweldig bruikbaar is voor kleinere resoluties, maar achja, test het zelf uit:

Css file: [http://www.rsrclan.com/templates/ledentest/Sir%20Mvl.css]
Tmp file: [http://www.rsrclan.com/templates/ledentest/Sir%20Mvl.tmp]

Vind het zelf eigenlijk al best geslaagd! : )

Maar dus kritiek is meer dan welkom ; )

Oja, naamsuggesties zijn ook gewenst, kom zelf niet verder dan 'Strawberry' : (
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Sir MvlInactief op 18-6-2009 14:36
Antwoorden:
Emavg

Inactief

Ik vind hem mooi, zoals al je skins.
Het zwarte zou ik denk ik leuker vinden met een andere kleur, misschien het beige of rood. ik ga even kijken hoe dat is met paint dan edit ik mn post wel. Ik zou hem wel nemen denk ik voor een tijdje, tot ik er weer zat van ben en Helderheid neem

edit: Beige wit rood of zwart; het staat allemaal wel goed Plaatje laat het maar gewoon zwart, als je naar me zou luisteren :-0
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2009 15:25
Sir Mvl

Inactief

Ik laat het inderdaad grijs zodat het een afgescheiden geheel blijft, niet te opvallend en het past er inderdaad nog vrij goed bij de rest.

En misschien dat ik het wel zo maak dat als je op die witte balk, van het menu links, klikt dat het menu dan uit beeld gaat en dat alleen die witte balk dan zichtbaar blijft..

Maar euh, meer kritiek en misschien ook naamsuggesties alsjeblieft : )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2009 16:05
Just Ne Pker

Leader (9)

Ziet er leuk uit Michiel Plaatje. Jammer dat hij wat donker is, daar houd ik niet zo van, maar hij is wel overzichtelijk, zoals we van je gewoon zijn ^_^ Wat dacht je trouwens van "evil strawberry", omdat er ook wel wat zwart in zit? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-6-2009 16:29
God Of Brb

Gewist lid

ik vind em geslaagd!
18-6-2009 16:32
Stanley

Rune Member (6.9)

Ik hou het toch liever bij orange juice
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2009 17:13
Sir Mvl

Inactief

Kritiek en naam-voorstellen wanted Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2009 20:36
Catznc00kies

Inactief

Oke, kritiek dan,
Die beige balk bovenaan waar runescape revolution instaat zou ook wit moeten, dan past het beter bij de verticale scheidingsbalk.

Misschien de links in het linkerpaneel ook nog in het wit zetten, dat is ietsje te donker imo.

Voor de rest is het een mooie skin, en ik <3 de witte dikke randen ^.^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2009 22:04
Sir Mvl

Inactief

Jeej, gegronde kritiek hoera :D

Witte balk ook wit:
Past inderdaad beter bij de verticale scheidingsbalk, alleen maakt dat de gehele expressie van de layout een beetje vreemd doordat het wit dan doorloopt...
Als er ook een rechterpaneel zou zijn zou ik het zeker doen, nu echter ga ik denk ik opteren om gewoon die balk ook rood te maken en dan met witte tekst gewoon...
Ofwel toch wit, maar ga ik eerst eens goed bekijken :p
(ofwel ook twee zijpanelen maken, maar dan verklein ik de centrale ruimte te veel vrees ik)

Links in het wit:
Tekst in het wit daar maken is iets té wit voor de ogen, niet echt aangenaam om naar te kijken, dan is een 'gebroken wit'-kleurtje er aangenamer. (toch in combinatie met de andere kleuren daar)
Ga het kleurschema van alles in het zijpaneel nog is bekijken en lichtjes aanpassen.

Merci voor je bevindingen! :)

Nog mensen aanwezig met ook een portie kritiek of met overdonderende naamsuggesties? : )


edit:
Ok, ben zelf nu tot deze naam gekomen:

'Black Sweet Cherry'

Wie doet beter? :p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-6-2009 11:53
Glowball02

Rune Member (6.9)

Naam is cool, maar ik zou het wel omdraaien. 'Sweet Black Cherry' klinkt beter imo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
29-6-2009 18:22
Sir Mvl

Inactief

Hmm, vind niet direct dat dat echt beter klinkt, maar de sweet moet inderdaad misschien wel eerst staan, het 'sweet' gedeelte > het 'black' gedeelte..

Merci!
(Alhoewel ik nog twijfel om het ook nog aan te gaan passen ;-$ )

p.s. Zal binnenkort Cat vragen de layout online te plaatsen.





EDIT: Heeft er eigenlijk veel volk last van een grote fout bij deze skin, namelijk dat je enkel een rode achtergrond ziet?

Heb er al zo'n 3-tal keer een pm voor gekregen de laatste maanden, als dit echt bij veel mensen voorkomt wil ik gerust dat proberen op te lossen :$

Zie je dus enkel een rode achtergrond bij deze skin, gelieve dan hier te posten! :p
En liefst dan ook met details betreffende je browser etc. .. Zodat ik overeenkomsten kan vinden bij diegenen die het probleem hebben! :)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 11:29
Xxlvlzxx

Inactief

Ik zie ook alleen maar rode achtergrond hoor Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 11:31
Sir Mvl

Inactief

Even het probleem van enkelen specifiëren:

Je ziet enkel een rode achtergrond ZONDER IETS ANDERS, dus NIETS van het FORUM zelf.

En als je DAT probleem hebt, verzoek ik je vriendelijk hier te posten welke browser je gebruikt en welke versie dat is. (Internet Explorer 5/6/7/..., Firefox 2/3, Chrome..)


Ik heb zelf namelijk geen last van dat probleem in zowel Chrome, Firefox 2 als IE8..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 11:36
Stanley

Rune Member (6.9)

Op 1980*1050 werkt ie perfect! In chrome!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-12-2009 11:46
Glowball02

Rune Member (6.9)

About that: probeer misschien ook even wat te zoomen op je pagina, daar hebben wel meerdere skins problemen mee. Dus ctrl ingedrukt houden en naar boven/beneden scrollen met je muis Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
12-12-2009 12:00
Ilovearagorn

Leader (9)

Ziet er cool uit Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2009 10:40
Antwoord 1-15 van 15 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!