Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ontwikkeling] -> [Nog een layout, meningen gewenst]
Nog een layout, meningen gewenst
Nu normaal gezien terug te vinden als "Black Diamond"
NAAM GEZOCHT, SUGGESTIES WELKOM

Dit zal het worden:
Plaatje

Tegen de zomer maak ik een zomerse versie, met dezelfde structuur.


Ok, heb al wat veranderd, dit is wat ik nu heb:

Plaatje[http://img12.imageshack.us/img12/4695/skin2u.png]>


Constructieve kritiek gewenst! Plaatje




Ok, was ooit begonnen aan nog een layout, nu dat Cat haar nieuwe uitbracht, bedacht ik me dat opnieuw. Nu wil ik van jullie een aantal dingen weten:

- Is het de moeite waard dat ik hem verder uitwerk en compatibel maak met andere browsers?
(atm enkel werkbaar in Chrome, dus als je de css e.d. uit m'n tester zou willen nemen om te testen, enkel Chrome gebruiken)

- Is deze achtergrond ok, of moet ik iets anders zoeken? (<-- voorstellen echt gewenst, ik weet niet wat Plaatje )

Plaatje[http://img710.imageshack.us/img710/8970/skind.png]>

En alle andere kritiek is uiteraard gewenst!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Sir MvlInactief op 23-12-2009 11:04
Antwoorden:
Glowball02

Rune Member (6.9)

Sorry, maar ik vind die achtergrond echt lelijk Plaatje
Verder zijn die tabs wel een cool idee. Je hebt alles wat je vaak gebruikt op een plaats waar het niet in de weg staat. Cat haar forumknopje bijvoorbeeld is in se vrij nutteloos, omdat je menu toch moet uitgeklapt staan om het te kunnen gebruiken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
23-12-2009 12:31
Sir Mvl

Inactief

Ok, laat me het zo zeggen:

Wat zien jullie graag als achtergrond? Welke kleuren? Gewoon effen of een patroon?

(Dus gewoon rood doen zoals bij Sweet Black Cherry skin, of een andere effen kleur bijv. het bruin uit dat patroon, of een ander patroon, maar in welke kleuren dan? Ideeën heb ik nodig ;@ )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2009 13:53
Glowball02

Rune Member (6.9)

Naja, 't is natuurlijk persoonlijke smaak he. Iemand anders vindt het misschien wel een mooie achtergrond Plaatje
Mij doet het in ieder geval denken aan kleding van 75 jaar geleden Plaatje
Een patroon mag, effen mag, maar ik hou meer van 't moderne Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
23-12-2009 16:14
Sir Mvl

Inactief

Daarom wil ik van IEDEREEN DIE DIT TOPIC LEEST hun gedacht weten, wat zij graag zien, alsjeblieft.. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2009 18:59
Thojohn22

Inactief

Uhm ik ben meer voor de effen achtergrond, mss wel een patroon, maar maak dan dat het genoeg blend met de achtergrond en moeilijk zichtbaar is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2009 19:23
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Een moderne achtergrond met toch een leuke toets in. Het idee is zeker goed!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2009 19:42
Sir Mvl

Inactief

Afgelopen dagen af en toe wat aan voortgedaan, voorlopige versie bovenaan te zien, nog steeds kritiek gewenst! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-12-2009 11:10
Ilovearagorn

Leader (9)

Toch wel heel erg zwart nu Plaatje Ik zou het contrast tussen de newspost achtergrond en de zwarte achtergrond toch wat minder maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-12-2009 11:24
Akoe

Gewist lid

ik vind het wel cool!
28-12-2009 15:23
Stanley

Rune Member (6.9)

Die achtergrond is erg saaaaai, zou misschien iets van witte streepjes van boven naar beneden laten gaan, zodat het niet te zwart is Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-12-2009 16:25
Sir Mvl

Inactief

Er moet contrast zijn tussen de achtergrond enerzijds, die onbelangrijk is en bijgevolg "saai" gemaakt zodat die je aandacht niet trekt, en anderzijds tussen waar het echt om draait het nieuws en de topics en posts zelf. Dat is toch alleszins toch wat ik met deze skin wil bereiken, zo ook geen enkel menu of kalender die continu je aandacht afleid van de eigenlijke inhoud! :p

Naja, het contrast mag ietsje lager inderdaad!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-12-2009 18:09
Pttim

Moderator (7)

Persoonlijk vond ik de eerste versie wel nice. De achtergrond is doet idd wat gedateerd aan, maar is zeker niet verkeerd. Sorry dat ik niet eerder heb gepost. Zie je topic alleen nu pas...
Wat ik niet mooi vind aan de tweede versie, is het hoge contrast (al genoemd) en het feit dat er geen rand meer om het 'nieuws-gedeelte' zit.
Ik zou zeggen: ga door met het maken van nieuwe lay-outs. Je bent er goed in!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
29-12-2009 14:10
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Netjes.
Absoluut niet waar ik aan dacht bij het maken van het layout systeem - cool dat er dit soort dingen geprobeerd worden en ook echt mogelijk zijn.

Ik vind de weergave van het nieuws erg mooi gedaan, ben benieuwd naar de rest van de layout. Wat betreft achtergrond... mijn ervaring zegt dat een laagcontrast donker patroon met lichtere letters OF een laagcontrast licht patroon met donkere letters het best te lezen is. Zonder patroon kan ook, maar dat gaat er al snel erg strak uit zien, dus tenzij strak is waar je voor gaat (dan is dat natuurlijk juist gewenst), wil je dat niet.

Gewoon mijn 2 cent en zo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-12-2009 15:56
Ricklaptop

Gewist lid

Erg rustig ik zou een iets wat drukkerige achtergrond mischien streepjes vlakjes logo's maar niet te druk maken
31-12-2009 21:39
Sir Mvl

Inactief

Merci voor de replies! Door de examens gaat hij de komende maand nog niet af geraken, heb wel al een passendere achtergrond bedacht:

Plaatje[http://i48.tinypic.com/ev6qmo.jpg]> <- vergroot bekijken, en is een patroon


Commentaar erop mag, maar iets soortgelijks gaat het hoogstwaarschijnlijk worden, alleszins toch voor deze layout, dus echt veel rekening zal ik er waarschijnlijk niet mee houden als je er faliekant tegen bent. Plaatje Maar laat je meningen gerust horen als je echt wil! Plaatje

Zal binnenkort nog wel een keer vorderingen posten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-1-2010 20:11
Antwoord 1-15 van 34 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Gasten mogen niet posten!