Tribal Totem
Gemaakt door: Arnoud X122
Toevoegingen: Gregoryw, Ilovearagorn
Laatste update op Vr 24 okt 19:53 2008
Deze quest is alleen voor members




Lengte: Gemiddeld
Moeilijkheid: Gemiddeld
Skills nodig: Level 21 Thieving
Quests nodig: Geen
Monsters: Geen
Items nodig: Geen, maar ongeveer 90 gp of ring of charos voor Karamja is handig.
Startplek: Kangai Mau, in 1 van de 2 Brimhaven Pubs.


1. Je start in de bar op Brimhaven, de Shrimp and Parrot, je praat hier met Kangai Mau en hij zal zijn probleem vertellen, dit probleem is dat Lord (Kurt) Handelmort, deze verzamelaar van Exotica heeft hun Totem gestolen.



2. Je moet terug naar het vaste land, neem de boot naar Ardougne die boven de Shrimp and Parrot ligt.

3. Je wilt zijn huis natuurlijk weten, dit huis is de villa die vlak bij de RPDT en de Bank is, ga naar de deur, en kijk uit voor de Guard Dogs (lvl 44), je zult ontdekken dat deze op slot zit. Praat met Horacio the Gardener, en vind uit dat de deur op slot zit, en dat de binnendeur een password heeft, als je hem misleidt zal hij zeggen dat het Lord Handelmort`s voornaam is, die héél toevallig Kurt is.



4. Nu je terug in Ardougne bent, ga je de city guide fijn lezen, en ontdek je dat, Lord Handelmort zijn voornaam Kurt is, dan ga je naar Wizard Cromperty, hij is in North-East Ardougne, vlak bij de Market.

Wizard Cromperty zal je over zijn recent ontdekte Teleport Manier, waarbij er een signaalactiveerder zit, en hij je daarheen teleport.



5.Nu zal het toevallig treffen dat hij deze naar de wizardtower wil sturen, ga naar de RPDT, en zoek een crate waar staat: Investigate Crate. Zet deze op de andere crate en vraag aan een RPDT Employee of hij de crates alvast wil versturen, hij gaat akkoord, en verzend hem.



6. Terug naar Wizard Cromperty, vraag hem nogmaals naar zijn uitvinding, en vraag of hij je wil teleporten, want dat was je plan, nu zit je in de villa, gefeliciteerd:)

7. Nu je in de Villa zit, ga je south, pass de deuren en je zult bij een codedeur komen, je weet dat de naam Kurt is, dankzij de gardener en het boek, en vult dit dus in.

8. De deur zal openen en je gaat verder, controleer de trap op vallen, en ga naar boven(Anders zul je in Ardougne sewers vallen), ga nu naar de andere kamer op de bovenverdieping, open de kist, en search het, neem de totem mee, ga via de voordeur naar buiten:)

9. Ga met de boot terug naar Karamja, geef de totem aan Kangai Mau om de quest te voltooien.

GEFELICITEERD!! Quest opgelost! 1 Quest point, 5 Cooked Swordfish en 1775 Thieving xp!

Klik hier om weer terug naar de Questlijst te gaan.