Zoek in het forum!
[Forum] -> [Het Survival Toernooi: Algemeen] -> [C1 - De Kunde van het Coderen]
C1 - De Kunde van het Coderen
Beste toernooigangers,

Bij deze geef ik het startschot voor het vierde Survivaltoernooi. Dank aan alle inschrijvingen, we gaan er een leuk en vruchtbaar toernooi van maken.

De eerste opgave zal meteen uw mentale capaciteiten testen, doormiddel van een series coderingen en encrypties. De wijze waarbij dit is opgezet, is via de Quizadmin. Deze is te vinden in het menu onder RSR en ik. De quiz die u moet voltooien is met het nummer 9 genummerd, klik hier om er direct naartoe te gaan.

De punten worden verdeeld op basis van de volgorde waarop de antwoorden worden ingestuurd. De eerste die de alle opgaven voltooid heeft zal de meeste punten krijgen. 

Gedurende de week zullen er een aantal hints openbaar gemaakt worden. Deze zullen er in de quiz worden bijgeplaatst. Echter, om u aan te moedigen niet afhankelijk te zijn van de hints, is er een extra punt voor eenieder die de quiz weet op te lossen zonder hints. Zodra de eerste hint gegeven is, vervalt dit punt dus.

Om te bepalen of het aantal hints voldoende en van goede kwaliteit is, wil ik u in ieder geval vragen elke dag mij een pm te sturen met uw voortgang. Hierbij wil ik graag een kort verslag van de oplossingen die u heeft gevonden, en - waar toepasselijk - de punten waar u vast zit.

Algemene vragen mogen op dit topic gesteld worden. Dan rest mij nu nog één taak, en dat is u veel succes te wensen met deze opgave.

Met vriendelijke groeten,
Plaatje
Daeril
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door DaerilInactief op 10-11-2013 21:00
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

Veel succes inderdaad! Mochten er vragen zijn over het quiz-systeem, kun je bij mij terecht. 

Als je vast zit heb je misschien ook nog wat aan de tips in het gang-van-zaken-topic Plaatje
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2013 21:01
Daeril

Inactief

Beste toernooigangers,

Inzake het verder uitgeven van aanwijzingen teneinde u te helpen met de opgave van deze week, heb ik een aankondiging te maken. De eerste van de aanwijzingen zal hedenavond gegeven worden, om 20:00 en zal trachten u te helpen met deel 2 van de quiz. Mocht u nog in aanmerking willen komen voor de bonuspunt die u kunt verdienen door geheel zonder hints de opgave op te lossen, zult u voor 20:00 hedenavond mij het correcte antwoord op opgave 2 moeten toezenden.

Met vriendelijke groeten,
Plaatje
Daeril

Edit De hint voor vraag 2 is inmiddels uitgegeven en staat in de quizadmin. Er zijn op dit moment twee personen nog in de race voor een bonuspunt. Gelieve mij op de hoogte te blijven houden van de voortgang.
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2013 10:15
Daeril

Inactief

Beste toernooigangers,

Evenals gisteravond zal ook hedenavond een hint worden uitgegeven voor de opgave van deze week. De hint van hedenavond zal zich richten op vraag 3, en diegenen die nog in aanmerking komen voor een bonuspunt, zullen voor 20:00 hedenavond het antwoord van vraag 3 mij toe moeten zenden.

Met vriendelijke groeten,
Plaatje
Daeril
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2013 10:32
Daeril

Inactief

Geachte deelnemers, 

De eerste weekuitdaging is inmiddels afgelopen. Eenieder die deze heeft opgelost, van harte gefeliciteerd. Er zijn echter ook nog een aantal deelnemers die de uitdaging nog niet voltooid hebben. Diegenen die de uitdaging hebben opgelost hebben ongetwijfeld gezien dat in de oplossing van het raadsel een belangrijke hint voor een toekomstige uitdaging zit. Diegenen die de uitdaging nog niet voltooid hebben wordt dan ook aangeraden dit alsnog te doen. Echter, aangezien de uitdaging afgelopen is, zullen hier geen verdere hints voor gepubliceerd worden.

Hieronder volgt de scorelijst van deze uitdaging:
# Naam Punten behaald
1 Thojohn22 11
2 Fury Storms 11 (10+1)
3 Grimolas 9
4 Dark G Unit 8
5 Pttim 7
6 Sleepy Meh 7 (6+1)
7 Deemril 5
8 Diane de Noob 8 (joker)
9 Lodan 8 (joker)
10 Pikkerr 8 (joker)
11 Sorebrek 8 (joker)
In het geval dat Pttim, Sleepy Meh of Deemril nog een joker willen inzetten, worden zij geacht dit voor morgenavond 18 november, 20:00 te melden via ORGmsg in de survivaladmin.

De stemming van deze uitdaging is inmiddels open gesteld, deze loopt tot morgenavond 18 november, 20:00. Hierna zal 1 deelnemer uit het toernooi verwijderd worden. Deze eliminatie zal plaats vinden in mijn huis tegenover Varrock Museum op wereld 19, om 20:00. U bent hier allen voor uitgenodigd.

Met vriendelijke groeten,
Plaatje
Daeril
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-11-2013 21:00
Deemril

Inactief

Miljaar, weer laatste Plaatje! Maar ik zet liever toch geen joker in Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
18-11-2013 18:20
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!