Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Survival Toernooi 4: The Soul Diamond]
Survival Toernooi 4: The Soul Diamond
Plaatje
Sedert enige tijd heeft de Orde van Raadselaars een probleem. Waar onzer leden voldoende bekwaam zijn in het overkomen van raadsels, puzzels en dergelijken, zit er een duidelijk gebrek aan avonturierstalent. Voor een missie om de befaamde Soul Diamond te achterhalen, hebben we een drietal bekwame avonturiers nodig, met voldoende talent in zowel het gevecht, als mentale vaardigheden. 

In samenwerking met de organisatie van RuneScape Revolution, heeft de Orde van Raadselaars derhalve een toernooi uitgeschreven, teneinde hier drie raadselaars, maar vooral ook avonturiers te recruteren. De Soul Diamond zelf, naast de eeuwigdurende eer en het respect van de Orde, zal uw prijs zijn.

Mocht u willen meedingen naar deze prijs, laat dan in reactie op dit bericht uw eigen bericht achter. Het toernooi begint op zondag 10 november, 2013 om 21:00, dit is ook het moment waarop de inschrijving sluit.


De opzet van het toernooi is als volgt. Gedurende een vijftal weken zullen er elke week twee uitdagingen zijn. Eén van de uitdagingen zal plaatsvinden over een korte tijd - bent u niet aanwezig, dan mist u deze uitdaging. De tweede uitdaging zal lopen van zondag 21:00 tot zondag 21:00, dit wordt dus een uitdaging waar u een volledige week de tijd voor heeft. Deze uitdaging behoort voor het begin van de volgende weekuitdaging ingeleverd te zijn.

Verder is er dit survivaltoernooi geen gebruik gemaakt van teams. U staat er dus alleen voor. Gezien de variëteit aan opdrachten, zal dit toernooi slechts voor P2P-deelnemers beschikbaar zijn.

Aan het einde van een uitdaging zult u een aantal punten ontvangen, en met de stemming kunt u punten van uw concurrenten afhalen. Na elke uitdaging is er een dergelijke stemming, maar slechts na de stemming van de weekuitdaging - deze loopt dus van zondag 21:00 tot maandag 21:00 - worden er deelnemers uit het toernooi verwijderd. Het aantal deelnemers dat hier verwijderd wordt, hangt af van het aantal deelnemers dat zich in eerste instantie heeft ingeschreven.
Bij de start ontvangt u een drietal wildcards, deze kunt u inzetten wanneer u het gevoel hebt de uitdaging niet goed voltooid te hebben. Mocht u een uitdaging volledig missen, zal er ook een wildcard worden ingezet. In het geval dat uw wildcards op zijn, en u toch niet aanwezig kan zijn bij een uitdaging, zult u voor deze uitdaging 0 punten ontvangen.

Inmiddels hebben de volgende personen zich ingeschreven voor dit toernooi:
Grimolas
Thojohn22
Deemril
Sleepy Meh
Lodan
Fury Storms
Pttim
Pikkerr
Dark G Unit
Sorebrek
Diane De Noob
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door DaerilInactief op 5-11-2013 11:11
Antwoorden:
Grimolas

Inactief

Zeer weledelgestelde heer Daeril,

Bij deze wil ik mijn aanmelding bekend maken om te zoeken naar de befaamde Soul Diamond en deze dan ook te achterhalen.

Het gaat u goed,

Grimolas


Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Completionist 09/08
27-10-2013 20:25
Thojohn22

Inactief

Hoi Daeril, oude vriend, hoe is het nog? Het zou nogal raar zijn als ik niet aan 'n Survival toernooi zou meedoen, niet?

Bij deze ga ik mij terug inschrijven
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2013 22:01
Deemril

Inactief

Deemril loves Diamonds!

I'm inPlaatje
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
28-10-2013 15:45
Freggel

Inactief

Val helaas buiten de boot, veel plezier, klinkt in ieder geval veel belovend!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
 photo FreggelSsmall_zpsc278342e.png "God is not on the side of the big battalions, but on the side of those who shoot best. (Voltaire)"
28-10-2013 16:19
Lodan

Rune Member (6.9)

hmmm...
Een survivaltournooi.

Ik doe mee!
 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-10-2013 17:28
Nollie28

Operator (8)

Freggel schreef:
Val helaas buiten de boot, veel plezier, klinkt in ieder geval veel belovend!

F2p'er? Jammer dat je niet meedoet. Het belooft in ieder geval veel. Dus allemaal inschrijven maar, en snel!Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-10-2013 17:38
Grimolas

Inactief

Freggel schreef:
Val helaas buiten de boot, veel plezier, klinkt in ieder geval veel belovend!


als je f2p bent kan je voor 6,5m een bond kopen om p2p te worden! kun je mooi meedoen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Completionist 09/08
28-10-2013 17:48
Fury Storms

Inactief

Ook ik schrijf me hierbij in Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
28-10-2013 18:00
Pttim

Moderator (7)

En ik ook! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
28-10-2013 19:08
Deemril

Inactief

Grimolas schreef:
Freggel schreef:
Val helaas buiten de boot, veel plezier, klinkt in ieder geval veel belovend!


als je f2p bent kan je voor 6,5m een bond kopen om p2p te worden! kun je mooi meedoen Plaatje

Je moet er technisch gezien 3 kopen als je het toernooi gaat winnen, aangezien het 5 weekjes duurt Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
28-10-2013 19:30
Ilovearagorn

Leader (9)

5 weken plus de finale Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-10-2013 23:10
Freggel

Inactief

Dan ben ik meteen blutPlaatje.. dus moet toch maar passen;).

Wens jullie allemaal succes en moge de beste winnenPlaatje
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
 photo FreggelSsmall_zpsc278342e.png "God is not on the side of the big battalions, but on the side of those who shoot best. (Voltaire)"
29-10-2013 12:38
Pikkerr

Inactief

yea schrijf me maar in!!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-10-2013 13:54
Dark G Unit

Inactief

Schrijf me maar in. 
Benieuwd waar ik deze keer zal geraken
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-11-2013 11:12
Sorebrek

Inactief

Sorebrek meldt zich aan Plaatje 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-11-2013 20:03
Antwoord 1-15 van 16 totaal.
>> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.