Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [level ups en downs]
level ups en downs
Beste clanmensjes,

Tijd voor de level ups en downs.

Rezer88 van 8 naar 8,5
Bamberg88 van 7 naar 8
Rutgermans van 7 naar 8

Superjongen van 8 naar 6,9

Goodluck people Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 16-5-2005 10:30
Antwoorden:
Jules

Inactief

M`n nieuwe nickname; The 1337 Flamer Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2005 12:12
Superjongen

Gewist lid

1) Ik logde meermaals per dag in en deed vanalles achter de schermen, zoals berichtenbalk wat proper proberen te houden enzo.
2) Ik vroeg om een retired level, maar het was me schijnbaar niet gegund, dus ik trap het af. Have fun, tot ooit mss.
16-5-2005 12:22
Tines4win

Gewist lid

ai, jammer Superjongen.
Misschien kom je ooit nog eens terug danPlaatje.
16-5-2005 12:24
Needlekiller

Inactief

Tjah.. tot ooit hé Superjongen > (René)

Gefeliciteerd Bamberg88 > (Rob), Rutgermans > (Rutger), en Rezer88 > (Geoffrey) :)

Gefeliciteerd hé, wel verdiend :D
Jammer van je degradatie Superjongen > (René)

The 1337 Flamer 0wnz hard :P

Cheers, Pascal
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

16-5-2005 12:38
Sir Mvl

Inactief

gratz allemaal Plaatje veel plezier met jullie nieuwe powers Plaatje
en inderdaad geen 7`s?

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2005 12:47
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Superjongen zei: 1) Ik logde meermaals per dag in en deed vanalles achter de schermen, zoals berichtenbalk wat proper proberen te houden enzo.
2) Ik vroeg om een retired level, maar het was me schijnbaar niet gegund, dus ik trap het af. Have fun, tot ooit mss.

jmmr tot oit he je was inderdaad inactief maar ja achter de schermen ziet het systeem denk ik niet. ach tot ooit veel plezier wat je ook gaat doen.

offtopic:
quote:
Bloodlover99 zei:
@JM, nee.. Er zijn genoeg mensen die RE terug willen en nemen nog mensen van andere clans mee zoals Exercitum, TMRD, TRWF, RR etc. DBI Richt RE opnieuw op. Hij heeft een belofte dat hij het zal terugbrengen op 1 Juni 2005. En Chopsbbq wordt leader Plaatje.



wrm leidt dbi het dan niet op nieuw op?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
16-5-2005 13:22
Superjongen

Gewist lid

Tijd voor mijn laatste post (ben paar dingen vergeten in de vorige).
Eerst wil ik ff zeggen dat ik verwachtte toch één of andere vorm van retired zou krijgen, thul zei zelfs toen ik dat vroeg dat er kans was dat ik retired leader zou worden. Maar nu schuiven ze me gewoon opzij, zonder enig respect voor wat ik gedaan heb hier.
Ik besef nu pas hoeveel tijd ik hier verspilde en daarmee kom ik tot mijn tweede punt. Ik wil alle 7+`s een goede raad geven: Steek niet te veel tijd in rsr, het is de moeite niet. Je zal nooit respect krijgen hierdoor en als je dan al clearance levels omhoog gaat, heb je nog steeds niets te zeggen. Als 7-8.5 mag je enkel de site proper houden en alleen de 9s beslissen iets.
Dan zou je denken dan moet ik 9 worden? Als je dat dan al haalt, heb je nog steeds niets te zeggen. Enkel als je een irl vriend van thul of kb bent zal je ooit een echte leider worden. Dus waarschuw ik gewoon, steek er geen tijd in. Je krijgt er niets voor terug.
ps. Het is ook gewoon een clan over een spel, dat is al een extra reden om er niet te veel tijd in te steken.
16-5-2005 13:27
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Rezer88 zei: Iedereen bedankt! Plaatje En de andere ook gefeliciteerd uiteraard Plaatje



@arnoob, Nu blijf je on topic, je verkondigd geen dingen waar je niets van weet of anders krijg je met mij te doen! Josty is actiever als jij namelijk.


Ik heb recht op mijn eigen mening.
ALs ik iets vind hoeft dat niet waar te zijn...
Mij valt wel op, als ik jou noob zou noemen heb ik een ban, jij noemt mij noob zonder dat jou wat overkomt.
*Dat noemt men Powermisbruik*

-@Rene, je hebt groot gelijk...

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2005 14:10
Dendries0

Inactief

Plaatje, niet boos worden Plaatje

ik hoop dat je ooit nog terug komt en terug mod word.
Maar ik begin het wel jammer te vinden...

Er waren vele leader... (deze leaders +kb +dbi +ohno +kip [nooit gekent])...
Die verlaten en alle 7+ worden 8+...
En niemand wordt in de plaats 7 Plaatje

ik vind nu wel dat er iets aan moet gedaan worden...
maar ja, het is niet aan mij om het te zeggen ma goed.

greetz dendries0
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

16-5-2005 14:15
Silvfo

Gewist lid

quote:
Superjongen zei: Tijd voor mijn laatste post (ben paar dingen vergeten in de vorige).
Eerst wil ik ff zeggen dat ik verwachtte toch één of andere vorm van retired zou krijgen, thul zei zelfs toen ik dat vroeg dat er kans was dat ik retired leader zou worden. Maar nu schuiven ze me gewoon opzij, zonder enig respect voor wat ik gedaan heb hier.
Ik besef nu pas hoeveel tijd ik hier verspilde en daarmee kom ik tot mijn tweede punt. Ik wil alle 7+`s een goede raad geven: Steek niet te veel tijd in rsr, het is de moeite niet. Je zal nooit respect krijgen hierdoor en als je dan al clearance levels omhoog gaat, heb je nog steeds niets te zeggen. Als 7-8.5 mag je enkel de site proper houden en alleen de 9s beslissen iets.
Dan zou je denken dan moet ik 9 worden? Als je dat dan al haalt, heb je nog steeds niets te zeggen. Enkel als je een irl vriend van thul of kb bent zal je ooit een echte leider worden. Dus waarschuw ik gewoon, steek er geen tijd in. Je krijgt er niets voor terug.
ps. Het is ook gewoon een clan over een spel, dat is al een extra reden om er niet te veel tijd in te steken.


Nou ik vindt wel dat je Retired .... moest worden maar ik vindt het niet kunnen wat je hier allemaal zegt. Veel mensen willen zich vrijwillig inzetten voor Rsr en jij loopt hier te verkondigen dat het niet de moeite waart is. Dat vindt ik zwak van je. Jij hebt zolang in de clan gezeten dat je dit niet hoort te zeggen ookal is het niet netjes om je opeens 6.9 te maken. Dat vindt ik hiervan.
16-5-2005 14:17
Bombsandrose

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei: Iedereen bedankt! Plaatje En de andere ook gefeliciteerd uiteraard Plaatje



@arnoob, Nu blijf je on topic, je verkondigd geen dingen waar je niets van weet of anders krijg je met mij te doen! Josty is actiever als jij namelijk.


Ik vind dat arnoud gelijk heeft. Ik zie die kerel nooit op forum mss was die vroeger actief maar nu niet meer.

En superjongen van `t zelfde. Mss verdiende ze wel retired mod ofzo.

En rezer je kan mij niets doen om men mening net als arnoud.
Ik beledig geen leaders ik scam ook niet.

En wat rutger betreft keep going m8.
16-5-2005 14:55
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei:

Ten eerste is het Bloodlover99 voor jou, ik ken je amper jij zielig N00BJE.

Ten 2de, houd eens heel gauw je mond, want je weet niet eens wat er destijds is gebeurd. Jowu zielige mening doet me pijn, zwakke speculatie`s zonder een gebaseerde mening met ondersteuning van argumenten. Nee, weet je wat ik zie? Een klein jongetje van 12 die denkt dat ie van alles wat weet.

Eigenlijk was ik inactief en hoorde bij RE, RE shall live on, I`ll see you on the first of June...

Besides, ik deelde geen badges uit op clearance acht dus ging ik naar 7. Daarna had ik lak en schijt aan RsR en vroeg ik zelf aan of ik naar 6,9 mocht. En dat kon, aangezien ik toch geen reet uitvoerde. En je kunt ook nog eens niet lezen, ik zeg toch; Wanneer word ik ooit weer 7.

Dombo ben jij man, echt. Denken dat je iets weet terwijl je er geen enkele reet vanaf weet. Dus houd je mond dicht voordat er meer rotzooi uitvalt waar mensen van schrikken. En die stank eruit accepteer ik ook niet.
hey hey hey hey rustig `jules`Plaatje

gratz maar rutger maybe 2 fastPlaatje

rezer zag ik aankomen gratz

superjongen was nogal inactief ja.. jammer

bamberg wel makkelijk ra leader kan nu bannenPlaatje
16-5-2005 15:02
Bloodgoat

Gewist lid

superjongen, je overdrijft hier een beetje, als iedere 8+ die er nu niet meer is retired zou worden dan zouden er veel te veel zijn, het leven is nu eenmaal een stuk stront, leef ermee.

niemand kan er wat aan doen.
16-5-2005 15:08
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Dendries0 zei: Plaatje, niet boos worden Plaatje

ik hoop dat je ooit nog terug komt en terug mod word.
Maar ik begin het wel jammer te vinden...

Er waren vele leader... (deze leaders +kb +dbi +ohno +kip [nooit gekent])...
Die verlaten en alle 7+ worden 8+...
En niemand wordt in de plaats 7 Plaatje

ik vind nu wel dat er iets aan moet gedaan worden...
maar ja, het is niet aan mij om het te zeggen ma goed.

greetz dendries0


dbi was ooit 8,5 kreeg ruzie met kb daarna gestopt en ra opgericht.
kb die moet je wel kennen dus schaam je.Plaatje
ohno ken ik ook niet maar hij is een elader geweest die veel deed en waar je ook mee kon lachen nu nog steeds maar geen leader meer.
kippendoder was 8,0 iemand die ook altijd iemand hielp je kan hem bijna vergelijken met greg hij hielp ook graag mensen nu nog steeds.
ik vergeet iemand die 8,0 was die ook leafde toen ra kwam.

en nog iets over kip zijn herblore is bijna 80 en mensen die hij kent helpt hij dus graag met pots en herbs identifeyen die jij nog niet kan.

kip is er mee gestopt hij was bang dat rsr ten onder zou gaan en hij wou gaan trainen en voorloppig niet meer in een clan.

dat was het wel een beetje. als er iets niet klopt vertel het dan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
16-5-2005 16:18
Kiebin

Gewist lid

owned by bloodgoat Plaatje, superjongen, jij word opzij geschoven en je voelt je meteen aangevallen, moet je niet doen
16-5-2005 16:18
Antwoord 31-45 van 59 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 14

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.