Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [level ups en downs]
level ups en downs
Beste clanmensjes,

Tijd voor de level ups en downs.

Rezer88 van 8 naar 8,5
Bamberg88 van 7 naar 8
Rutgermans van 7 naar 8

Superjongen van 8 naar 6,9

Goodluck people Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 16-5-2005 10:30
Antwoorden:
Tines4win

Gewist lid

quote:
Jmthebigman zei:

dbi was ooit 8,5 kreeg ruzie met kb daarna gestopt en ra opgericht.
kb die moet je wel kennen dus schaam je.Plaatje
ohno ken ik ook niet maar hij is een elader geweest die veel deed en waar je ook mee kon lachen nu nog steeds maar geen leader meer.
kippendoder was 8,0 iemand die ook altijd iemand hielp je kan hem bijna vergelijken met greg hij hielp ook graag mensen nu nog steeds.
ik vergeet iemand die 8,0 was die ook leafde toen ra kwam.

en nog iets over kip zijn herblore is bijna 80 en mensen die hij kent helpt hij dus graag met pots en herbs identifeyen die jij nog niet kan.

kip is er mee gestopt hij was bang dat rsr ten onder zou gaan en hij wou gaan trainen en voorloppig niet meer in een clan.

dat was het wel een beetje. als er iets niet klopt vertel het dan Plaatje



Je vergeet Debesten. HIj was ook tegelijk gestopt met DBI enzo.
16-5-2005 17:22
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Bloodlover99 zei: Wanneer word ik *ooit* weer 7 Plaatje.

Ah well Bamberg88 en Rutgermans verdiend. Gefeliciteerd jongens Plaatje.

En Geoffrey natuurlijk ook eh, gefeliciteerd maat Plaatje.
Hmmm... toch net wat eerder dan mijPlaatje maare gefeliciteerd hePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2005 17:27
Brian352

Gewist lid

feliciteerd iedereen die is up en down zijn gegaan Plaatje ik hoop tot jullie het goed blijven doen
16-5-2005 17:46
Bamberg88

Gewist lid

Plaatje ik zie et net pas PlaatjePlaatje Plaatje hele lange vermoeiende dag en dan dit Plaatje maakt men dag weer goed Plaatje ook gratz aan de andere en jammer van superjongen Plaatje
16-5-2005 18:32
El_barto_02

Gewist lid

eigenlijk had bamberg88 al meteen 8 moeten zijn van het begin van RA..

Grats Allemaal
16-5-2005 18:44
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Arnoud X122 zei:

Ik heb recht op mijn eigen mening.
ALs ik iets vind hoeft dat niet waar te zijn...
Mij valt wel op, als ik jou noob zou noemen heb ik een ban, jij noemt mij noob zonder dat jou wat overkomt.
*Dat noemt men Powermisbruik*

-@Rene, je hebt groot gelijk...

Greetz,
Arnoud X122


Dat is geen mening, dat is nergens op gebaseerde crap rondsprijden! Een mening is iets vinden, wat ik zeg zijn feiten.

Wil je mij noob noemen? Wat let je? Ik lig daar echt nie over wakker hoor. (misschien anderen maar ik niet). Besides waarom zou je? Jij bent hier de persoon die domme uitspraken doet die totaal ongegrond zijn.

En "Als ik iets vind hoeft dat niet waar te zijn"
HOUD JE HARSES DAN GEWOON? Voor onzinnige crap hebben we al andere members die spammen.


En ik noem jou noob omdat jij een 7+ aanvalt. Een goede vriend van mij, daarom!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
16-5-2005 19:47
Bobsel

Rune Member (6.9)

[Kinderachtig geblaat]
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2005 19:57
Bamberg88

Gewist lid

jogens dit hoort een feestelijke topic te zijn Plaatje dus op op met dat geflamePlaatje!
16-5-2005 20:04
Tines4win

Gewist lid

En ik dacht altijd: arnoud is 7, die zal het wel weten.
Maar ik zie de laatste tijd steeds meer dingen verschijnen van hem dat ik denk: Hmmm, kan je dat niet iets normalers zeggen.
Over Jm wist ik al dat het niet echt een lekker ventje wasPlaatje.
Compunick is tuurlijk ook laatst geband geweest voor flamen enzo en voor mensen weg jagen uit de clan.
Als ik jullie was zou ik je maar gedeisd houden.....(Ik heb natuurlijk ook geen recht van spreken, maarja, kep zin om iets te typen).
Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje. Wat voor powers heeft een 8.5 meer dan een 8.0?
16-5-2005 20:09
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
Pure 666 zei: .... Ik word hier misselijk... ik had het topic net niet goed doorgelezen... nou ik ga proberen zoveel mogelijk duidelijk te maken in deze post... Arnoob, Jm en Compunick... bijna alle mods hebben een hekel aan jullie en vinden jullie noobs en terechtPlaatje Jullie zijn irritante megooltjes die denken dat ze belangrijk zijn als ze een beetje informatie hebben nou dat zijn jullie nietPlaatje

Arnoob.... dat noemt men niet machtmisbruik maar authoriteit, jij hebt geen, ik herhaal geen waarde in deze clan... de meeste leden nog wel maar jij bent een disrespectvolle kleine wormPlaatje

Ten eerste René was de laatste tijd wel een beetje inactief in de fora maar in zijn tijd was hij een van de beste mods die rsr ooit heeft gehad en ook een heel aardige gast... en ook... door noobs zoals Arnoud Jm en Compunaab zijn heel veel goede mods kwijtgegaan, voorbeelden... Jesse, een geweldige gast en geweldige mod. Debesten en Mr Extreem, heeel lachuh ventuh en geweldige mods! Kippendoder... nooit goed gekend maar een GEWELDIGE mod...

Ff een samenvatting... hmm.... dit is niet echt een duidelijk post wel... Nouja... mensen als arnoud zijn gewoon de grootste reden voor irritatie en vertrek van mods... dat zijn de mensen die moeten worden aangepakt...


Ik sluit me volledig bij pure aan. Ik irriteer me ook mateloos aan de hier genoemde personen, blij om te zien dat ik niet de enige ben.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
16-5-2005 20:16
Djosz

Gewist lid

Aleemaal gefeliciteerd voor diegen die lvl up hebben gekegen.
Ik ben hier nog maar nieuw dus dat zal nog wel even durenPlaatje
Mja dat zal wel komen
16-5-2005 21:31
Stevo575

Gewist lid

woot rob go for it yeah onze ra leader Plaatje
de rest ook gratz

steve
17-5-2005 20:03
De Z Warrior

Inactief

gefeliciteerd allemaal Plaatje ik heb geen zin om selcht praat te doen dus gefeliciteerd PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjeDPlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
17-5-2005 20:40
Bamberg88

Gewist lid

ik wou nog ff zeggen dat 1 van men nieuwe doelen is de bs te verbannen van de events Plaatje ik zal er veel bijwonen en bs meteen aanpakken indien mogelijk Plaatje
19-5-2005 21:25
Antwoord 46-59 van 59 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.