Zharlax Rune Member (6.9) | Dan geloof je het niet Kip ![]() ![]() ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 2-7-2005 16:27 | ||
Kippendoder Inactief | Ok, ik heb je profiel bekeken op msn. Laatst verandert vorig jaar, naam skyer. Srry. hey! 2-7-2005 16:32 | ||
Thulinma![]() Retired Sub-Leader (R) | Lol, now he believes you ![]() Eigenlijk zouden we hem moeten bannen omdat ie ons niet vertrouwt ![]() 2-7-2005 16:35 | ||
Kippendoder Inactief | Just ban me then. Voor zo iets?? Lol! hey! 2-7-2005 16:37 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Man doe relax, ik denk dat jaron een grapje maakte ![]() ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 2-7-2005 16:40 | ||
Tosti.ffx![]() Black Member (3.0) | Wel goed dat je er tog weer bent. Wennen? zal niet echt nodig zijn vooral met je avatar en je sign herken ik je zo weer ![]() Ik ben blij dat je weer voor ons kan zorgen ![]() ![]() 2-7-2005 16:42 | ||
Thulinma![]() Retired Sub-Leader (R) | Ik vond het wel grappig? ![]() Btw, kbart, waarom moet ik steeds dood in je sig...? Maak een nieuwe of zo ![]() 2-7-2005 16:43 | ||
666megaminer![]() Inactief | welcome back, maar edit je post ff, want als je het van jeit nieuws leest, snap je neit van wie de post is ![]() PS: verkeerde Board ![]() ![]() Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates ![]() 2-7-2005 16:54 | ||
Lord Michel Gewist lid | The skyer, lijkt best veel op je gw account names. Ik vind deze naam wel veel cooler dan killerbart ![]() ![]() 2-7-2005 17:06 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Zeker, en ja dat klopt. Mijn algemeene fantasie game naam is Skyer, tenzei me character vrouwelijk is dan is het Skyler. ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 2-7-2005 17:27 | ||
Erikje90 Gewist lid | bestaat skyer al lang of is die noob ![]() 2-7-2005 17:31 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | Hij is net gemaakt, lees zijn topic eens goed. En heb je dan nog games waar je skyer/skyler op heet? mss heb ik er wel ![]() 2-7-2005 17:42 | ||
Killerareso Gewist lid | quote: hoezo nieuwe sign ![]() ![]() btw leuke naam ![]() 2-7-2005 17:42 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | lees Skyer ![]() ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 2-7-2005 17:55 | ||
Dave Z Gewist lid | welkom terug, hebbie wel 650 total lvl ![]() ![]() 2-7-2005 18:45 |