Ctk Mastah Gewist lid | Posted with I-mode: Leaders hoeven geen skill total te hebben van 650 ![]() W0000t, hij speelt weer verder! Het is alleen wel jammer dat het kbart tijdperk is afgesloten. Ik mag je nog wel kbart blijven noemen eh? Jeroen 2-7-2005 20:29 | ||
Geertjen2 Gewist lid | killerbart...Its the end of an era ( het einde van een tijdperk...) 2-7-2005 22:46 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | quote: Jij wel man ![]() ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 3-7-2005 12:06 | ||
Stief0 Gewist lid | goed tis topen dat je weer veel gedl verdient op je ander acc 3-7-2005 13:36 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | this te hopen ja, ik zie wel een beetje op tegen ALLES weer opnieuw te moeten trainen maar ik doe me best. ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 3-7-2005 14:08 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | this te hopen ja, ik zie wel een beetje op tegen ALLES weer opnieuw te moeten trainen maar ik doe me best. ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 3-7-2005 14:08 | ||
Smaj Gewist lid | laten we hopen dat je snel sterker wordt greetz smaj 3-7-2005 14:54 | ||
T Man1988 Gewist lid | wb kb ![]() 3-7-2005 16:36 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Tnx ![]() ![]() ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 3-7-2005 17:06 | ||
Priamus Gewist lid | Ik wil je wel op weg helpen door je geld te lenen. Ik speel zelf toch geen RS meer. Veel plezier op je nieuwe account. 3-7-2005 19:10 | ||
Dope Dude666![]() Inactief | welkom trug...mss da k je nu tog wel s ooit leer kenne ![]() ![]() 3-7-2005 21:14 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | quote: Dat zou relax zijn. ![]() Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. ![]() 4-7-2005 18:18 | ||
Den_temmy Gewist lid | appart gevalletje he iedereen ma zegge als ie gehackd word nee ik hoef geen geld ik wil da zelf opbouwe lol wa zeg jij : ja lama kome mja das zijn de slimme he kb ps. doe zo verder man , zo word je rijk ![]() 4-7-2005 21:31 |