Zoek in het forum!
Mod ups!
Jullie zagen het al aankomen, door de 2 nieuws subs hadden we dringend wat versterking nodig in het modteam. Arnoud x122, Arjensun en ik kwamen tot dit besluit:

Ilovearagorn (Cat) van 7 naar 8
Nighthell14 (Tony) van LB (6.95) naar 7

Gefeliciteerd beiden, en vooral Nighthell veel succes gewenst!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 9-6-2007 17:42
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

Hahaha! Ik wist `t gewoon! Jammer dat ik het niet had opgeslagen.

Ik zei op de chat toenstraks:

- Carina wordt 8
- Een LB lid wordt 7
- Mensen gaan zeggen dat het vriendjespolitiek is (Wat ook zo is)

Ik bedoel, leiders, wanneer geven jullie weer eens een gewoon lid de kans om zichzelf te bewijzen in plaats van één van die (nutteloze) ledenbestuur leden die alleen maar de kont van de leiders likken voor extra aandacht, terwijl ze zelf helemaal 0,0% doen.

En gratz beide.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 20:05
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
Halve Gek1 zei: och ja als je gewoon bijna 24 uur op 24 op de chat zit en nooit de leaders tegen spreekt en beetje slijmt ben je bijna automatisch 7+

Het is altijd heel makkelijk om iets af te rijstaardbeivreteren, maar ik zie je zelf niet met wat constructiefs komen. Maar vooruit ik geef je de kans: Draag jij dan eens mensen voor waarvan jij vindt dat ze Mod of Admin moeten worden, en waarom ze het beter zouden doen dan de in jouw optiek zich omhoog slijmende Carina en Tony. Als je dan daadwerkelijk goede redenen hebt, wat ik ten zeerste betwijfel omdat jou waarschijnlijk in een ver verleden onrecht is aangedaan door iemand uit het MAL-team, kunnen wij er misschien ook wel wat mee.

En paulus ik vind het nou eenmaal lekker als iemand mijn kont likt.

En ohja, Grats aan Carina en Tony, ik was eigenlijk tegen maarja Greg en Arny waren voor en dan is het 2 tegen 1. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
9-6-2007 20:12
Golten

Inactief

groot gelijk Arjensun.
Ik ken de leden te weinig om te zeggen wie er beter zou zijn, denk zelf niemand.
er zijn altijd wel mensen die ontevreden zijn, let daar maar niet teveel op.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
9-6-2007 20:17
O 0 O G O D

Gewist lid

Edit: Gj both Plaatje.
9-6-2007 20:33
Halve Gek1

Inactief

keus zat bv je hebt otherwise goed lid spamt zelden durft zen eigen mening te zeggen weet het reilen en zeilen van rsr zowel als ra is zeer actief organiseerd regelmatig events neemt veel initiatief etc
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 20:41
Just Ne Pker

Leader (9)

Spamt nooit? Bij de medaluitreiking dacht de helft van RSR daar toch anders over hoor Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
9-6-2007 20:44
Ilovearagorn

Leader (9)

Joris is vergeten hoe RSR losbarste toen Other een BvH kreeg?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 20:44
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Halve Gek1 zei: keus zat bv je hebt otherwise goed lid spamt zelden durft zen eigen mening te zeggen weet het reilen en zeilen van rsr zowel als ra is zeer actief organiseerd regelmatig events neemt veel initiatief etc

Je vergeet dat ie spammed en dat zijn Nederlands een klein *KUCH* beetje onleesbaar is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 20:46
Halve Gek1

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: Joris is vergeten hoe RSR losbarste toen Other een BvH kreeg?

mods chockeren rsr maar al te graag dus dat mag geen probleem wezen

en als iemand mod gekozen wordt gaat die automatisch minder spammen want dan heeft die verantwoordelijkheden

spraakgebrek kan aan deslexie liggen of zo heb het zelf ook dus
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 20:53
Ck Bond

Gewist lid

Ik vind het niet de beste keuzes die je kan maken maar ach
`gefeliciteerd`
9-6-2007 20:55
Juwara

Inactief

Yay cat tog up Plaatje
Grats both
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 20:59
Sir Mvl

Inactief

Gratz en GL Plaatje

Cat-8: Een persoon extra die ook bannetjes kan regelen direct is altijd handig Plaatje

Tony-7: Een persoon extra die ook de badges kan regelen is ook handig, ik ben die namelijk al een klein jaartje beu, nadat ik ze daarvoor al langer dan een jaar dag in dag uit een lange tijd alleen, voor zo`n 85% van de badges, gaf Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 21:24
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Just Ne Pker zei:
Greg, Arjen en Arnoud, dit vindt ik echt een fantastische beslissing! Echt prachtig, wel doordacht en de beste keuze! Maar van zo een perfecte leaders had ik niets anders verwacht!
Mag ik nu ook (7) worden? Plaatje

[Arjenedit] Als je vanavond nog 50 euro stort op mijn bankrekening, maak ik dat in orde [/Arjenedit]

Gratz Carina, je hebt er goed voor gewerkt, blijf die badges keuren!
En Tony, jij verdient het ook, actief genoeg enzo Plaatje

Tuurlijk mag je 7 worden.

quote:
Nighthell14 zei: OMG! Sinds wanneer is mijn naam blauw geworden Plaatje!
Heb je dan liever roze? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 21:24
Nighthell14

Inactief

Hoeft niet persée Greg, het blauwe past wel mooi bij mijn ogen ^_^.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 21:33
Paulus55

Rune Member (6.9)

In Rs heb je amper ogen n00b!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2007 21:34
Antwoord 31-45 van 88 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.