Sir Mvl Inactief | Ik wil wel roze :@ 9-6-2007 21:35 | ||
Nighthell14 Inactief | quote: Ik heb het ook over IRL (Ja dat heb ik, voordat je daar weer over begint). 9-6-2007 21:43 | ||
Kalkan Inactief | Gefeliciteerd met jullie rank ups 9-6-2007 21:45 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | quote: Het was sarcastisch bedoelt noob. 9-6-2007 22:11 | ||
Nighthell14 Inactief | Weet ik ook wel noob, ik reageer ff lekker droog terug . 9-6-2007 22:14 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | *Cat geeft Tony en Paula een emmer water. 9-6-2007 22:21 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | quote: Cat is vergeten hoe RSR losbarste toen Jeroen 7 werd..? 9-6-2007 22:27 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Niets vergeten! Is Bobsel vergeten dat Catje nog n groentje is? 9-6-2007 22:34 | ||
Liizziiee Inactief | gratz zeker aan beiden! en nu eens heel braafjes de accountnaam "liizziiee" op ledenbestuur zetten en RSR is perfect nah, dat is jullie keuze en atm zie ik niet in waarom er nog meer LB moet zijn tuurlijk zagen er veel dat de LB en mals alleen gepromoot worden maar toch, zij verdienen het ook omdat ze er ook iets voor doen? Paula wees blij dat ik niet gedronken heb anders at ik al je medals op enne die roze naampjes vind ik GEIL dus maak me effen 7 en maak roze namen en cat, je moet echt eens vertellen hoe je erin slaagt die ava`s van je te maken. laatste punt ( dat werd tijd.): Er is altijd spam op een BvH zoas die van Other, MAARJA ze zijn dan ook GEKEND en aardig. lekker puh let niet op interpunctie ik ben west-vlaams remember He hallo, al van mijn blog gehoord? Je vind hem op de Forum. Zeker een kijkje nemen! --- Zoals velen weten, Farm ik heel graag, doch beperk ik me tot Herb farming. Ben je in het bezit van seeds, en je bent te lui ze te farmen of je mankeert het level, Contacteer me. Ik farm ze in jouw plaats, en geef 5 Herbs van gelijke soort per seed. 9-6-2007 23:34 | ||
Nollie28 Operator (8) | w00t, gratz Tony en Cat jullie verdienen het. tony gratz met de lang afgewachte 7 en cat met de lang verwachte 8. gl met jullie nieuwe verantwoordelijkheden! 9-6-2007 23:43 | ||
Sharonf Inactief | Omgoschh Gratz Tony en Cat Beide meer dan verdient! Maak er wat van Don't worry, be happy - Bob Marley. 9-6-2007 23:52 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Mja, dan zal ik ook maar gratz moeten zeggen enzo. Btw, Just ne, als je een phat set in RS of 5 mille irl fixed kunnen we misschien over die positie als 7 praten. [Xedit] He, shit, lees net dat Arjen veel goedkoper is!(( Helaas is je dag al voorbij [/Xedit] Greetz, Arnoud X122 10-6-2007 00:41 | ||
Xaverius Inactief | Proficiat aan tony en cat! EN cat zie je wel ik voteje voor 8 Ik vind deze keuzes PERFECT! 2 actieve leden... 2 mensen die veel over rs weten en behulpzaam zijn... 2 mensen die graag fun maken Ocharme nu kan tony niet meer de testpersoon voor kicks zijn in de rsr chat -- Xaverius -- 10-6-2007 01:37 | ||
6warhammer6 Inactief | Chatgesprek: ------------------------------------------------------------ 6warhammer6: Gratz met je promotie! @Tony: Ty ^^ 6warhammer6: Wie heb je daar nu weer voor in de kont moeten neuken? 6warhammer6: lol @Tony: Geen idee, werd geblindoekt @Tony: ------------------------------------------------------------ Zo doe je dat dus! Gratz beiden. 10-6-2007 01:50 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Paint+Irfanview voor transparantie. Die black glow om mn naam maakt t geheel echt af though 10-6-2007 08:08 |